Industry Wire

Geplaatst door C2B

D-REIZEN MET UNIEKE BALLENBAK-ERVARING OP DE VAKANTIEBEURS

D-reizen brengt dit jaar een opvallende ballenbak-ervaring naar de Vakantiebeurs. Met een duik in de grote, oranje ballenbak maken bezoekers kans op verschillende prijzen. De campagne is bedacht en ontwikkeld door creative content agency C2B.

Michelle Verhoef, Brand Activation Coördinator D-reizen: “Als grootste reisaanbieder van Nederland mag D-reizen niet ontbreken op de Vakantiebeurs. Normaal vergelijken wij de beste deals voor onze consumenten, maar met onze ballenbak draaien we de rollen om. Wanneer bezoekers de ballenbak instappen, dagen wij ze uit om de juiste deal tussen een groot scala van andere deals te vinden. Een ervaring waar ze ook nog na de vakantiebeurs over zullen praten.”

Naast een uitgebreide informatiestand komt D-reizen met een ballenbak waarin deelnemers een duik kunnen nemen in een zee van honderden oranje ballen. In de ballenbak zitten verschillende bestemming- en accommodatie deals van touroperator FTI verstopt. Als de deelnemers de juiste deals aan de bijbehorende FTI bestemmingen koppelen, maken ze kans op een compleet verzorgde vakantie, een reischeque of een D-reizen trolley. Als ze maar snel genoeg op de grote oranje D-reizen knop in het midden van de ballenbak drukken om de tijd te stoppen!

Joost Bout, Campagnemanager bij C2B: “We zochten naar een combinatie tussen vakantie-informatie en een stukje entertainment op een beurs waar de hoeveelheid informatie soms overweldigend kan zijn. Met de ballenbak bindt D-reizen op een leuke en interactieve manier bezoekers aan zich, waardoor D-reizen bij hen top-of-mind is.”

Ook daagt D-reizen kinderen op de Vakantiebeurs uit om hun wereldkennis te testen. De jongste vakantiegangers die het snelst bepaalde kenmerken of afbeeldingen aan de juiste bestemmingen koppelen, maken kans op een opblaasbare flamingo of een zomers strandlaken.

Vanaf 16 januari tot en met 19 januari 2020 staat D-reizen op de Vakantiebeurs in de Jaarbeurs te Utrecht. Jaarlijks brengen meer dan 100.000 potentiële reizigers een bezoek aan de Vakantiebeurs, waardoor de beurs het grootste reisevenement is van Nederland.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht