Geplaatst door DVJ Insights

DVJ INSIGHTS VOOR VIERDE JAAR OP RIJ IN TOP 250 GROEIBEDRIJVEN

Utrecht, 7 juni 2022, DVJ Insights behoort voor het vierde jaar op rij tot de Top 250 Groeibedrijven, en is daarmee een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De bedrijven in de lijst realiseren een minimale jaarlijkse groei van 20% in FTE en/of omzet in de drie voorgaande jaren. Hiermee staat DVJ Insights in goed gezelschap van Bol.com, CoolBlue, Picnic, Tony’s Chocolonely, Kamera Express en succesvolle start ups. Het marketing research en analytics bureau voor merkgroei staat al sinds 2019 in de lijst, wat betekent dat het onderzoeksbureau al 7 opeenvolgende jaren structureel (en geheel organisch) groeit. Daarmee neemt DVJ Insights een unieke positie in op de onderzoeksmarkt.

Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: “Alhoewel het niet de eerste keer is dat we op deze lijst staan, is het toch iedere keer weer een erkenning voor de kwaliteit van het gehele team. Het is mooi om te zien dat DVJ Insights is uitgegroeid tot een divers bedrijf met vele nationaliteiten en dat we voor zoveel mooie merken overal ter wereld mogen werken. Alhoewel groei nooit een doelstelling op zich is, zie ik het wel als een bekroning van de teamprestatie die iedere dag wordt geleverd.”

Over de Top 250 Groeibedrijven

De Top 250 Groeibedrijven 2022 is een initiatief van het Erasmus Centre for Entrepreneurship en NLgroeit en is gebaseerd op het ScaleUp Dashboard van de Rotterdam School of Management (RSM) en het Erasmus Centre for Entrepreneurship. De Top 250 Groeibedrijven is een overzicht van bedrijven (scale-ups) met minimaal 10 FTE (Full-Time Equivalent) en/of minstens 5 miljoen euro omzet. Deze bedrijven realiseerden een minimale jaarlijkse groei van 20% in FTE en/of omzet in drie opeenvolgende jaren in de periode van 2018-2021. De top 250 groeibedrijven zijn de absolute spelers op het gebied van ondernemerschap en duurzame groei.

Klik hier voor de volledige lijst.

Over DVJ Insights

DVJ Insights is het marketing research en analytics bureau voor merkgroei. De combinatie van kwaliteit, toegevoegde waarde en passie zorgen ervoor dat DVJ Insights bedrijven helpt om communicatie beter te maken, sterkere merken te bouwen, innovatievere producten en diensten te introduceren en het koopgedrag van mensen beter te begrijpen. DVJ Insights staat bekend om zijn innovatieve aanpak en innovatie die voortkomt uit een intensieve samenwerking met de praktijk en de wetenschap en de bereidheid om echt te luisteren.