Industry Wire

Geplaatst door ISM eCompany

eBusiness specialist ISM eCompany breidt uit naar België

“ISM eCompany heeft in zijn meer dan 15-jarige bestaan aangetoond innovatief en gewaardeerd te zijn”, vervolgt Meijer zijn verhaal. “Tot onze cliëntèle behoren dan ook nationale en internationale bedrijven in uiteenlopende branches. We bieden hen efficiënte technische oplossingen om online zaken te doen, kennis over te dragen of te communiceren met doelgroepen.” ISM eCompany, dat zijn hoofdkantoor heeft in Rotterdam, staat zijn clientèle wereldwijd bij en sinds kort zijn deze activiteiten dus ook beschikbaar in België.

Pragmatische daadkracht
“Ik denk dat we ons daarbij onderscheiden door een pragmatische daadkracht en focus op rendement”, aldus Meijer. “Dat ISM eCompany een gerenommeerde eBusiness partner is, blijkt ook uit de klanten die al voor onze diensten hebben gekozen. Binnen de tak eCommerce mogen wij onder andere internationale bedrijven als Heineken, A.S. Watson, Akzo Nobel, CSM, Oillily en Océ tot onze klanten rekenen.”

Innovatieve dienstverlening
Maar ook Nederlandse bedrijven als Selexyz en Euretco. “Denk hierbij aan oplossingen voor eCommerce, zowel B2B of B2C, met bijvoorbeeld vele loyaltymogelijkheden. Maar ook voor de detailhandel, de modebranche of franchiseondernemingen bieden wij uitgebreide toepassingen op het gebied van online communicatie.”

Cursusprogramma
Naast puur commerciële oplossingen heeft ISM eCompany ook een uitgebreide ervaring met de inzet van online middelen om de kennis van medewerkers te optimaliseren. Meijer legt uit: “Klanten kunnen bijvoorbeeld gebruik maken van onze cursus editors, Learning Portals en consultancydiensten.” De geboden eLearning-oplossingen hebben de effectiviteit van medewerkers verhoogd op een aangename en interactieve manier, werken bedrijfsefficiënt en kostenbesparend voor de organisatie. “We gebruiken de laatste technieken en verzorgen een internetomgeving die medewerkers toegang geven tot een interactief cursusprogramma. Dankzij de koppeling met een managementomgeving krijgen klanten inzicht in de behaalde resultaten, zowel in Theorie als Praktijk (blended learning).”

Solide partner
ISM eCompany combineert zo modules desgewenst met maatwerk. Het bedrijf is Microsoft Gold Partner en economisch zeer gezond. De krachtige combinatie van fris maatwerk en een bewezen aanpak maakt van ISM eCompany een solide internetpartner. “Wenst u een helder persoonlijk advies, een sterke technische uitvoering en duurzame nazorg? Dan bent u bij ISM eCompany aan het juiste adres”, sluit Meijer enthousiast af.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht