Geplaatst door Eden Schwartz

Eden Schwartz zet nieuwe standaard in online winkelen

Amsterdam, 11 december 2018 – Eden Schwartz, een premium jeansmerk voor dames, zet met een uitgebreide persoonlijke service een nieuwe standaard in online winkelen. Klanten die online een jeans willen bestellen, kunnen via de app, telefoon of email indien gewenst persoonlijk advies krijgen over de verschillende pasvormen van Eden Schwartz. Vervolgens krijgen ze naast de bestelde maat kosteloos ook een maat kleiner en een maat groter op zicht.

Jan Willem Struiksma, oprichter van Eden Schwartz, zegt in een toelichting: “In onze dagelijkse contacten met klanten merken we dat mensen zich bij online winkelen vaak aan hun lot overgelaten voelen. Er is dikwijls een gebrek aan service en begeleiding. Juist bij een product als jeans is persoonlijk advies echter essentieel om de juiste pasvorm en maat te vinden. En wij merken dat klanten deze service ook enorm op prijs stellen.”

“Eden Schwartz bestaat nu 5 jaar en met name de afgelopen twee jaar hebben we de online verkopen sterk zien stijgen”, zo vervolgt Struiksma. “Het is ontzettend inspirerend om in direct contact met de online-klanten over ons merk te praten en ze te helpen bij het vinden van de juiste pasvorm. Zo hebben we inmiddels een trouwe groep van fans opgebouwd die blijven terugkeren. En bijkomend voordeel van onze persoonlijke service is dat het aantal retouren zeer beperkt is.“

Om de fans te bedanken en het 5-jarig bestaan van Eden Schwartz luister bij te zetten, loopt er in de feestmaand december een speciale jubileumactie. Alle jeans van Eden Schwartz zijn tot het einde van het jaar verkrijgbaar voor de speciale actieprijs van EUR 99. De jubileumactie geldt zowel in de winkels als online, en tegen alle gebruikelijke voorwaarden.

Een van de voorwaarden is de unieke pasvormgarantie die Eden Schwartz al sinds de start geeft. Een Eden Schwartz vormt zich bij de eerste keer dragen direct naar het lichaam. Zo ontstaat de perfecte pasvorm, en de jeans loopt ook na vele keren dragen niet uit. Mocht dat toch gebeuren dan krijgt de klant direct kosteloos een nieuwe jeans.

Ook in december garandeert Eden Schwartz uiteraard altijd de juiste maat bij online aankopen door kosteloos een maat kleiner en maat groter op zicht mee te sturen. Verzenden en retourneren zijn zoals altijd gratis. Eden Schwartz heeft het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk en aankopen kunnen ook achteraf betaald worden.

—–

Over Eden Schwartz

Eden Schwartz, in 2013 van start gegaan in Amsterdam, is een premium jeansmerk voor dames. Onze jeans staan bekend om de hoge kwaliteit denim met trendsettende designs en een perfecte pasvorm. Wij produceren milieuvriendelijk en bij gecertificeerde bedrijven. Eden Schwartz heeft 10 pasvormen en is het enige jeansmerk dat pasvormgarantie geeft. Meer informatie op: www.edenschwartz.com