Industry Wire

Geplaatst door eKomi

eKomi groeit mee met de groeiende e-commerce markt !

De webwinkelvakdagen gaven eKomi de mogelijkheid de nederlandse markt beter te leren kennen en daarnaast natuurlijk ook hun doelgroep te bereiken. Tijdens deze dagen werd de nederlandse sales afdeling van eKomi duidelijk dat er diverse mogelijkheden zijn en dat dit het moment is om daarop in te spelen. Daarnaast wil eKomi online shops helpen met het vergroten van hun klant vertrouwen en als reactie daarop een stijgende omzet.

Met oog op de nederlandse markt is binnen eKomi besloten het personeels aantal voor de nederlandse markt te vergroten. Onderzoeken in voorgaande jaren gaven gemiddeld genomen aan dat de nederlander minder tijd op het internet doorbrengt en daarnaast ook minder online koopt. Tijdens de webwinkel vakdagen werd duidelijk dat er zeker een groei inzit wat nieuwe mogelijkheden biedt wat betreft de hele nederlandse e-commerce branch.

Door de uitbereiding van het personeels aantal zal eKomi de nederlandse markt beter kunnen beoordelen en (potentieele) klanten beter in hun behoeften kunnen voorzien. eKomi gelooft dat de nederlandse consument meer vertrouwen nodig heeft om producten werkelijk online te kopen. Hierop zal eKomi inspringen en online shops helpen met het vergroten van hun klanten vertrouwen door middel van eKomi’s consumenten feedback producten.

“Voor eKomi is het belangrijk om in de nederlandse e-commerce markt een transparante en veilig markt te creeren voor online shoppers, daarom bieden wij een duidelijk, overzichtelijk en onafhankelijk feedback systeem. Dit zorgt ervoor dat de online shopper meer vertrouwen krijgen in webwinkels, wat logischer wijs in meer verkoop resulteert.” aldus Michael Ambros, oprichter en CEO.

Over eKomi Ltd

eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht