Industry Wire

Geplaatst door Emailvision

Emailvision introduceert Campaign Commander Email en Mobile 7.5

Emailvision, marktleider op het gebied van e-mailmarketingsoftware, brengt Campaign Commander 7.5 op de markt. De nieuwe versie introduceert diverse nieuwe mogelijkheden op het gebied van social media, personalisering en rapportage. De nieuwe features helpen marketeers om relevantere e-mails te versturen en de loyaliteit van klanten te vergroten. De nieuwe mogelijkheden worden op 15 en 16 juni gedemonstreerd tijdens het Interactive Advertising & Marketing event (IAM’11) in de RAI in Amsterdam.

Campaign Commander is nu beschikbaar in 16 talen waardoor de oplossing erg geschikt is voor organisaties met een internationale afzetmarkt. Naast reguliere talen als Nederlands, Engels, Duits en Frans, zijn ook Japans, Koreaans en Chinees opgenomen in het pakket. Vooral organisaties die internationaal opereren en willen doorgroeien in nieuwe opkomende markten hebben veel voordeel bij de oplossing.

Deze nieuwe versie biedt inzicht in gegevens over het gedrag en de voorkeuren van klanten. Met deze informatie kunnen online marketeers e-mailcampagnes op maat ontwikkelen en hoeven zij niet te kiezen voor een one-size-fits-all-aanpak. Dit vergroot de Return on Investment (ROI) aanzienlijk.

Social media spelen voor marketeers een steeds grotere rol. Met versie 7.5 van Campaign Commander kan content worden verspreid via alle bekende sociale netwerken. Door de uitgebreide rapportage-mogelijkheden is onder andere inzichtelijk hoe vaak content wordt gedeeld en kan het bereik van nieuwsbrieven worden berekend. Ook kunnen hiermee de belangrijkste influencers worden geïdentificeerd binnen de mailinglist.

“We hebben ons als doel gesteld om met Campaign Commander de meest internationale campagnemanagement-oplossing te bieden”, zegt Nick Heys, CEO van Emailvision. “Onze dienst is nu beschikbaar in 16 verschillende talen en worden gedeeld via alle bekende sociale netwerken. Dit betekent dat zowel grote als kleine campagnes wereldwijd kunnen worden uitgerold zonder de locale relevantie en efficiency uit het oog te verliezen. Met personeel in 18 verschillende landen bieden we onze klanten bovendien locale ondersteuning en diensten.”

Meer informatie over het IAM’11 evenement in de RAI in Amsterdam is te vinden op: http://www.iamevent.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht