Industry Wire

Geplaatst door Depascor BV (mm1x.nl)

Eredivisie Media en Depascor BV (MMiX)

Eind 2009 heeft Depascor BV in opdracht van de Eredivisie en in
samenwerking met Sport2Media en KPN, het nieuwe Eredivisie On-line
Media Netwerk geïmplementeerd. Depascor BV heeft zich hierbij met name
gericht op de realisatie en optimalisatie van de commerciële posities
van het netwerk. Met meer dan 30 aangesloten eigen en externe titels
en een uniek bereik van meer dan 3 miljoen, exploiteert EMM één van de
grootste online netwerken in het segment Man 20-49 met sterke titels
zoals Ajax.nl, PSV.nl, Feyenoord.nl Eredivisie.nl, Profcoach en een
groot aantal externe media partners zoals AD, TVGids, MSN en het
onlangs gelanceerde NuSport.

Het netwerk biedt veel video-content, waaronder samenvattingen van
wedstrijden, commentaren en video’s van de clubs zelf. Deze zomer
heeft Eredivisie Live een speciaal programma samengesteld rondom het
Nederlands elftal: De WK Zomer! De video-content is van dezelfde hoge
kwaliteit als de kijker gewend is op televisie. Dat geldt tevens voor
de weergave van de online commercials, beter bekend als pre-rolls, die
‘beeldvullend’ worden weergegeven.

Depascor BV heeft een bijdrage geleverd aan de strategische online
richting van EMM en was medeverantwoordelijk voor de implementatie van
het netwerk. Depascor BV verlengt voor het nieuwe seizoen 2010-2011
haar dienstverlening met Eredivisie Media & Marketing CV voor de
adserving, trafficking en adviesdiensten. Onderdeel hiervan is de
ondersteuning van vier verschillende online video players en Philips
NetTV, waarop Eredivisie.nl ook te zien is.

Noot: De technische divisie van Depascor BV zal per 31 mei verder gaan
onder de naam MM1X en onderdeel van de groep blijven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht