Geplaatst door ESET

ESET bekroond voor Advanced Threat Protection-oplossingen

Sliedrecht, 20 januari 2022 – ESET, een wereldwijde leider op het gebied van cybersecurity, heeft hoge cijfers gekregen voor haar zakelijke en consumentenaanbod in twee afzonderlijke testen van AV-Comparatives. ESET PROTECT Cloud kwam als beste uit de test in de AV-Comparatives Advanced Threat Protection Test – Enterprise. Daarnaast scoorde ook ESET Internet Security hoog in de AV-Comparatives Advanced Threat Protection Test – Consumer.

AV-Comparatives is een toonaangevende onafhankelijke testorganisatie die bekend staat voor het aanbieden van innovatieve testen op basis van real-world omgevingen. De testorganisatie heeft ESET’s zakelijke oplossingen gekoppeld aan hacking- en penetratietechnieken die aanvallers toegang geven tot interne systemen en die realistische dreigingen nabootsen die kunnen worden gebruikt door cybercriminelen. ESET PROTECT Cloud kwam als beste uit de rigoureuze test van AV-Comparatives certificering voor Advanced Threat Protection die toegekend wordt aan producten die succesvol voldoende dreigingen detecteerden. ESET PROTECT Cloud slaagde niet alleen voor de test, maar behaalde ook de beste resultaten. De zakelijke oplossing detecteerde als enige software 14 van de 15 aanvalsscenario’s.

Daarnaast werd ook ESET’s consumentenoplossing, ESET Internet Security, aan strenge tests onderworpen in een afzonderlijke AV-Comparatives test voor consumentenoplossingen. Deze test had als doel om inzichtelijk te krijgen hoe goed verschillende beveiligingsoplossingen de eindgebruiker beschermen, in plaats van louter de dreigingen te detecteren. ESET Internet Security behaalde in deze test solide cijfers voor haar bescherming.
Juraj Malcho, ESET’s Chief Technology Officer, zei over deze prestatie: “Geen enkele cybersecurityoplossing is perfect, maar bij ESET streven we er altijd naar de beste te zijn. We zijn dan ook erg blij te zien dat een zeer gerespecteerde onafhankelijke testorganisatie als AV-Comparatives bevestigt dat we onze belofte waarmaken.”
Voor meer informatie over ESET’s Advanced Threat Protection oplossingen voor bedrijven klik hier, en ESET’s Advanced Threat Protection oplossingen voor consumenten klik hier.

Over ESET
Al meer dan 30 jaar ontwikkelt ESET® toonaangevende IT-beveiligingssoftware en -diensten voor bedrijven en consumenten over de hele wereld. Inmiddels is ESET uitgegroeid tot het grootste IT-security bedrijf uit de Europese Unie met oplossingen variërend van endpoint en mobile security, tot encryptie en tweefactorauthenticatie. ESET beschermt en monitort 24/7 op de achtergrond en werkt beveiliging in real-time bij om gebruikers veilig te houden en bedrijven zonder onderbreking te laten werken. Evoluerende bedreigingen vereisen een evoluerend IT-beveiligingsbedrijf dat veilig gebruik van technologie mogelijk maakt. Dit wordt ondersteund door ESET’s R&D centra wereldwijd, die zich inzetten voor onze gezamenlijke toekomst. Ga voor meer informatie naar www.eset.com/nl of volg ons op LinkedIn, Facebook, Instagram en Twitter.