Industry Wire

Geplaatst door e-Spirit

e-Spirit voegt vertaalfunctionaliteit toe aan eigen AI-portfolio

Amsterdam, 5 september 2019 – e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), lanceert de nieuwe vertalingstool TranslationStudio. De software met gebruik van kunstmatige intelligentie om teksten nauwkeurig en snel te vertalen. Vertalen van teksten kost hierdoor veel minder tijd en geld.
TranslationStudio is met name interessant voor organisaties die wereldwijd opereren en websites in meerdere talen hebben. Om succesvol te zijn in al die landen is het van belang maatwerk content te gebruiken die aansluit op de lokale doelgroep. Voor marketingprofessionals is het een uitdaging om de grote hoeveelheden content te vertalen. Met de KI van de TranslationStudio worden zelfs de kleinste taalnuances snel herkend. Doordat er snel en accuraat taalbarrières worden geslecht blijven de kosten laag, zelfs wanneer het volume hoog is.
Specificaties van de TranslationStudio:
  • TranslationStudio is een clouddienst en daardoor onmiddellijk is te gebruiken. Er hoeft geen software geïnstalleerd te worden.
  • De dienst vertaalt content voor elk mogelijk touchpoint, zodat er realtime digitale ervaringen in de eigen taal mogelijk zijn.
  • Terminologie en tone of voice komen ook terug in de vertalingen. Er is hierdoor consistentie in de content.
  • Mogelijk om de status van vertalingen snel en gemakkelijk te controleren via de user interface.
  • Prijs is gebaseerd op gebruik.
“TranslationStudio helpt FirstSpirit klanten met het snel vertalen van content voor een wereldwijd publiek tegen een fractie van de kosten. Het past in onze strategie om oplossingen te creëren die innovaties bij onze klanten mogelijk te maken. Met deze tool kunnen we organisaties die wereldwijd opereren concurrerend maken, waardoor ze sneller en slimmer in contact kunnen komen met hun klanten”, aldus Matthias Meijer, manager Benelux bij e-Spirit.
##
Over e-Spirit
e-Spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere BASF, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal Luxe, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.
Kijk voor meer informatie op www.e-spirit.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht