Geplaatst door E-Tail Genius

E-Tail Genius geselecteerd als finalist voor de AI Everything Summit

E-Tail Genius is door de organisatie van de AI Everything Summit geselecteerd als een van de meest veelbelovende Artificial Intelligence startups voor de Supernova-competitie. E-Tail Genius maakt deel uit van een selecte lijst van internationale AI-bedrijven met veel potentie.

AI Everything, ’s werelds grootste AI-top voor overheden, bedrijven en sociale ondernemingen staat gepland van 30 april tot 1 mei 2019 in het World Trade Center van Dubai. Tijdens het evenement vindt de Supernova Challenge plaats waar een selectie van 150 marktklare oplossingen voor de jury gepresenteerd zullen worden. E-Tail Genius zal zich presenteren voor toonaangevende AI-experts zoals Andrew Ng (oprichter Coursera), Nate Johannes (Director AI Microsoft), Hasan Sawaf (VP Machine Learning Amazon), Rob McCargow (directeur kunstmatige intelligentie PWC) en Dr. Wanli Man (Chief Machine Intelligence Scientist Alibaba).

“Het is hele eer om erkend te worden, en omdat ons product continu evolueert met de behoeften van onze klanten, staat innovatie op de eerste plaats in onze roadmap. We kijken ernaar uit ons product te presenteren voor deze jury van gerenommeerde AI-experts “, zeggen Felix Janszen en Arian Oosthoek (oprichters van E-Tail Genius).

E-Tail Genius zal live op het podium staan ​​in de finale op dinsdag 30 april om het innovatieve AI-platform te presenteren dat (kunstmatige) intelligentie kan integreren en opschalen voor besluitvorming in optimale prijzen, vraagprognoses en assortimentsoptimalisatie.

Over E-Tail Genius
E-Tail Genius ontwikkelt en levert een innovatief AI-platform, genaamd Genius, dat (kunstmatige) intelligentie kan integreren en opschalen voor besluitvorming in optimale prijzen, vraagprognoses en assortimentsoptimalisatie.
www.etailgenius.com