Industry Wire

Geplaatst door TBWANEBOKO

ETOS LAAT ZIEN HOE MOOI IETS KLEINS KAN DOEN – In een tijd waar we juist moeten omkijken naar een ander.

Amsterdam, 30 november 2020 – Etos lanceert haar nieuwe kerstcampagne met de boodschap ‘Mooi wat iets kleins kan doen.’ De nieuwe campagne is samen met creative agency TBWANEBOKO en creative studio PlusOne Amsterdam ontwikkeld en laat zien hoe we er in de komende feestdagen toch voor elkaar kunnen zijn.

2020 is een gek jaar geweest en we hopen allemaal dit jaar nog goed en liefdevol af te sluiten. Toch is het nog onzeker hoe de feestdagen er in december uit zullen zien. Kunnen we wel bij elkaar zijn? En hoe zorgen we toch voor een gezellig kerstgevoel? Eén ding is zeker: in deze donkere dagen kunnen we allemaal wel een lichtpuntje gebruiken. Dus laten we naar elkaar omkijken.

Kies daarom de feestdagen niet zomaar voor een cadeau, maar voor een cadeau dat ergens voor staat. Een cadeau dat zegt: ik weet hoeveel dit voor jou betekent in deze moeilijke tijd. Deze gedachte past perfect bij Etos als gifting store. Waar je volop kleine cadeaus met grotere betekenis vindt, zoals de geurkaars die centraal staat. Met de campagne hoopt Etos begrip te tonen met toegankelijke oplossingen en een herkenbaar thema in de huidige tijdgeest aan te raken.

Dit komt terug in een bijna sprookjesachtige animatiefilm met veel emotie en sfeer. Zowel in beeld als muziek. Qua design heeft PlusOne Amsterdam inspiratie gehaald uit de Etos kleurstellingen, de huidige animatiestijl en het ‘bokeh’ patroon op het Etos pakpapier van deze kerst. Resulterend in een warm en kerstachtig gevoel.

‘Mooi wat iets kleins kan doen’ is dit jaar relevanter dan ooit. En Etos wil laten zien dat dit echt zit in de kleine dingen; een lief gebaar, een klein cadeautje of gewoon even aandacht voor een ander in deze onzekere tijd.’ Zegt Madelon Altena-Bogers, Marketing Directeur Etos

Darre van Dijk, chief creative officer TBWANeboko voegt toe: ‘Liefs Etos. Niet een typische payoff in marcom land. Maar het zegt juist hoe persoonlijk en empathisch Etos is. Dat empathische hebben we proberen te vangen in deze december campagne. Want met een klein gebaar kan je zorgen voor een goed gevoel. En deze december maand kunnen sommige mensen wel wat extra aandacht gebruiken.’

De campagne is te zien op TV, online, radio en instore als kerstkaart.

Link video: https://youtu.be/UwtGuhSOi58

Credits
Klant: Etos
Bureau: TBWANEBOKO
Animatie: PlusOne Amsterdam
Muziek: Darius Dante

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht