Geplaatst door Scoutstock

Europese ‘Ali’ Scoutstock het nieuwe platform voor B2B

Europese groothandelaren en bedrijven die nationaal en internationaal zaken willen doen kunnen vanaf 12 mei 2021 terecht bij het Europese platform Scoutstock. Het jonge dynamische bedrijf richt zich op de levendige handel en dienstverlening binnen de EU, maar ook buiten de Europese grenzen.

Europa is succesvol binnen de nationale en internationale handel. In landen als China, India en Brazilië stijgt de vraag naar Europese producten, die meestal van betere kwaliteit zijn dan lokale producten. Deze opkomende markten bieden nieuwe kansen voor Europese handelsbedrijven. Scoutstock is hét vernieuwende wereldwijde B2B platform dat deze markten makkelijk toegankelijk maakt voor Europese partijen en andersom.

Wereldwijde toegankelijkheid
Scoutstock is opgezet voor Europese B2B groothandels en dienstverleners. Het platform biedt groothandelaren en bedrijven de kans om internationaal nieuwe klanten te werven en te traden. Voor bedrijven wereldwijd is het mogelijk om op een eenvoudige manier zaken te doen met Europese bedrijven. Hierdoor wordt de internationale handelsmarkt toegankelijker voor zowel ondernemers als het MKB. Bedrijven maken bij Scoutstock een gratis account aan. Via een subdomein/bedrijfspagina biedt de onderneming zijn producten en/of diensten aan. Uitbreiding naar een premium lidmaatschap biedt nog meer voordelen.

Platform in eigen taal
Scoutstock wordt standaard weergegeven in het Engels, maar is eenvoudig te vertalen in iedere gewenste taal waaronder Chinees of Frans. Het Europese platform is breed gericht en biedt handelsmogelijkheden voor alle sectoren. Van agrarische producten tot vastgoed en van partijgoederen tot diensten: Scoutstock is het zakelijke handelsplatform dat de Europese markt gaat uitbreiden.

Scoutstock is te vinden via www.scoutstock.com of download de gratis app voor Android of iOS.