Geplaatst door Exepta

Exepta, de eerste Nederlandse reseller/partner voor het unieke cloudgebaseerde CRM systeem BPM’online

Exepta is door BPM’online benoemd tot BPM’online Reseller Partner. Exepta is hiermee de eerste bpm’online-partner in Nederland en wordt ondersteund door een internationaal team van consultants. Dankzij de overeenkomst is Exepta bevoegd om bpm’online-licenties te verkopen en implementaties uit te voeren. De overeenkomst met bpm’online helpt Exepta om beter tegemoet te komen aan de toenemende vraag naar procesgebaseerde CRM-cloudoplossingen.

Hiermee kan elke organisatie het hele marketing, sales en service proces automatiseren. Door bpm’online te implementeren krijg je als organisatie meer grip op het klantproces, ontstaat een betere samenwerking met je klanten en heb je als verkooporganisatie meer tijd over voor strategische activiteiten.

Clouddiensten zijn al jaren de snelst groeiende diensten. In West-Europa zal de omzet dit jaar met ruim 9 procent stijgen, verwacht Gartner. De omzet komt daarmee op 5,5 miljard dollar. Volgens Gartner blijven bedrijven hun budgetten voor CRM verhogen, ondanks de economische situatie.

Een belangrijk element is de interactie met sociale media en het gebruik van CRM-applicaties via mobiele apparaten.

Jan van Herp CEO Exepta: “Met onze cloudapplicatie hopen wij de concurrentiepositie voor onze bedrijven te versterken. Customer Relationship Management (CRM) is een strategie om alle relaties en contacten van je bedrijf te beheren. Het helpt je de winstgevendheid te verbeteren doordat je een compleet beeld van de klant kunt opbouwen. “

“Vanwege de aanwezigheid van talloze startups en MKB-bedrijven, evenals het grote aantal filialen van internationale ondernemingen, is Nederland een interessante markt,” aldus Jan van Herp. “Dit type organisatie toont interesse in cloud-CRM omdat het een soepele, schaalbare en flexibele oplossing is. De beproefde cloud-CRM van bpm’online, in combinatie met de expertise van Exepta en haar partners op adviesgebied, biedt de noodzakelijke middelen om je aan te passen aan de huidige supersnelle wereld en succesvol te zijn.”

CRM stelt je in staat om je te richten op de relaties van je bedrijf met personen, of dit nu klanten, servicegebruikers, collega’s of leveranciers zijn. Vaak wordt de grootste winst op het gebied van productiviteit geboekt als je CRM als verkoop- en marketingtool inzet.

Over bpm’online
Bpm’online is een premium leverancier van procesgestuurde cloud-gebaseerde software voor marketing, sales en service automation. Bpm’online biedt een op best practices gebaseerde totaaloplossing. Het ondersteunt de complete customer journey, van campagnes tot nieuwsbrieven en van leads tot orders en de aansluitende verkoop- en facturatie- en serviceprocessen.

Bpm’online biedt wereldwijd cloudoplossingen en uitgebreide ondersteuning dankzij hun internationale leveranciersnetwerk. Bpm’online heeft verschillende prijzen in de wacht gesleept en kan zich gemakkelijk meten met de meest toonaangevende CRM-leveranciers.

Over Exepta
Exepta heeft jarenlange ervaring in het optimaliseren van processen en implementeren van software-oplossingen. Exepta werkt samen met professionals uit verschillende disciplines om bpm’online eindgebruikers te ondersteunen bij de implementatie en toepassing van de verschillende bpm’online modules.
Exepta richt zich op bedrijven en organisaties die door de inzet van moderne cloud-oplossingen hun processen willen optimaliseren en daarmee hun omzet willen vergroten.