Industry Wire

Geplaatst door Fabrique [merken, design & interactie]

Fabrique vernieuwt lotto.nl

Met Lotto.nl heeft Fabrique vier merken van De Lotto vernieuwd en online gebracht. Fabrique ontwikkelde eerder al het vernieuwde toto.nl en luckyday.nl, en introduceerde de Europese miljoenenloterij eurojackpot.nl. De vernieuwde websites sluiten aan bij de strategie van De Lotto om de vier merken ieder een duidelijk eigen gezicht te geven.

Responsive design
Fabrique maakte lotto.nl ook geschikt voor tablet en mobiel. Door ‘responsive’ design schaalt de website mee op breedbeeldmonitor, tablet én smartphone. Bijzondere functies zoals het ‘schudden’ van de balletjes op je mobiel maken het meedoen vanuit trein, winkel of café extra aantrekkelijk.

Meer dan een spelletje
Voor één van de laagste lotprijzen van Nederland speel je mee voor grote geldprijzen. Lotto is meer dan een spel om geld te winnen. Alle opbrengsten komen na aftrek van het prijzengeld, ten gunste van goede doelen op het gebied van sport, cultuur, maatschappelijk welzijn en volksgezondheid.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht