Industry Wire

Geplaatst door Aware

Farm Frites kiest MakerStreet als digitale partner voor nieuw wereldwijd platform

Bureaucollectief MakerStreet gaat, na een uitgebreid internationaal pitchtraject, aan de slag voor Farm Frites. De producent van aardappelproducten -actief in meer dan honderd landen- heeft MakerStreet gevraagd haar wereldwijde platform voor zo’n 25 markten te herontwerpen en bouwen.

Farm Frites is een meerjarige strategische samenwerking met MakerStreet aangegaan, met als doel om de digitale transformatie te versnellen en de online aanwezigheid van Farm Frites te versterken. Het nieuwe platform moet het verschillende productaanbod, wat varieert van land tot land, tonen en ook leads gaan genereren.

Als full specialisme bureau ondersteunt MakerStreet Farm Frites vanuit verschillende specialismes en expertises, zo ligt er naast het ontwerpen en bouwen van het wereldwijd platform onder andere een marketingstrategie en gaat het collectief van 18 agencies Farm Frites helpen bij het produceren van content.

Sander van der Linden, Global Marketing Director bij Farm Frites, zegt: “Na een zorgvuldig selectieproces hebben we MakerStreet gekozen als onze nieuwe digitale partner. De pragmatische aanpak, ondernemersgeest en indrukwekkende portfolio van MakerStreet hebben ons overtuigd.”

Jasper Olieroock, managing partner bij MakerStreet, voegt toe: “De keuze van Farm Frites voor MakerStreet bevestigt onze sterke propositie als full specialisme bureau. Als collectief met meerdere specialismen in onze straat, zijn wij uitstekend gepositioneerd om Farm Frites te ondersteunen bij het vergroten van hun online zichtbaarheid en het laten groeien van hun business.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht