Industry Wire

Geplaatst door Fingerspitz

Fingerspitz wint 9x goud & de Grote Prijs bij de Dutch Search Awards

Met 26 nominaties beloofde het voor online marketing bureau Fingerspitz een hoopgevende vrijdagavond te worden. En wat een avond werd het!

Vroeg op de avond viel het al in de prijzen met de beste campagnes voor PPC (Google Ads) en social media. Om vervolgens op het einde van de avond bekroond te worden met de Grote Prijs voor de allerbeste campagne. En als slot beste agency (onder 50 FTE).

De award voor Beste Agency (small) is nu in de laatste 5 jaar 4x binnengesleept door Fingerspitz. En nú voor de 3e keer op rij.

In totaal werd Fingerspitz maar liefst 26x genomineerd. “Dit jaar stond in het teken van meer experimenteren. Deze award-winning klanten gaven ons daar veel ruimte voor. Dat heeft geresulteerd in dit geweldige prijzenfestijn”, aldus Jaap Jacobs, directeur van Fingerspitz.

Het harde werken werd beloond en eindigde in één groot feest. De uitslag:

🥇 Grote Prijs: Fingerspitz & Cortina
🥇 Beste agency small: Fingerspitz
🥇 Beste PPC B2C campagne: Fingerspitz & JohnBeerens.com
🥇 Beste PPC low budget campagne: Fingerspitz & Cortina
🥇 Beste CRO campagne: Fingerspitz & JohnBeerens.com
🥇 Beste social advertising campagne: Fingerspitz & Mammoet
🥇 Beste gebruik van personalisatie: Fingerspitz & Bruynzeel Keukens
🥇 Beste discovery campagne: Fingerspitz & Cortina
🥇 Beste retargeting campagne: Fingerspitz & ESSENZA HOME

🥈 Beste advertising consultant: Guy Schepers
🥈 Best PPC B2C campagne: Fingerspitz & Cortina
🥈 Beste Performance Max campagne: Fingerspitz & IVOL
🥈 Beste Full Funnel campagne: Fingerspitz & Bruynzeel Keukens

🥉 Beste Shopping campagne: Fingerspitz & JohnBeerens.com
🥉 Beste Display campagne: Fingerspitz & DÖRKEN Coatings
🥉 Beste e-mailmarketing campagne: Fingerspitz & JohnBeerens.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht