Geplaatst door Fitsociety

Fitsociety introduceert sporten zonder abonnement

Amsterdam, 11 december 2019 – Het fitness platform Fitsociety.nl voegt vanaf het nieuwe jaar de mogelijkheid toe om lege plekken te kopen bij sportaanbieders in de omgeving. Eerder was het al mogelijk om via Fitsociety verschillende vormen van coaching af te nemen bij sportscholen, studio’s of trainers.

Met deze nieuwe feature biedt Fitsociety oplossingen aan zowel klanten als partners. “We zien dat consumenten tegenwoordig graag keuzevrijheid willen hebben qua fitness en sport.” aldus Ozgur Yasar, oprichter van Fitsociety.

“Daarnaast zien we dat aanbieders vaak een aantal plekken over hebben in de lessen die ze aanbieden. Door deze op onze website en in onze apps aan te bieden hebben wij een flexibele oplossing voor consumenten en vullen we de lege plekken in de lessen, tegen betaling uiteraard, van de aanbieders.” Yasar vervolgt: “Indien de consument een abonnement of strippenkaart wil afnemen na de les, dan kan dat ook via de Fitsociety app”.

Fitsociety telt inmiddels ruim 1.400 aangesloten partners. Van deze 1.400 partners wordt het sportaanbod nu zichtbaar gemaakt zodat klanten deze kunnen boeken via de website en de app.

Over Fitsociety

Fitsociety is hét platform voor fysieke fitheid en biedt krachttraining, fitness, bootcamp crossfit, yoga, small group training en pilates aan iedereen die aan zijn fitheid wil werken. Sporters hebben met Fitsociety een gebruiksvriendelijk platform om te trainen, hun progressie te volgen en lichamelijk fit te worden en blijven.