Geplaatst door Youvia

Floor van Eelen Operations Director bij Youvia

Floor van Eelen (41) begint 18 januari als Operations Director bij het online marketingbureau Youvia. Van Eelen wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en verankeren van een customer focus driven operatie. Youvia, voorheen DTG, is onderdeel van European Directories Group en helpt MKB bedrijven bij hun online vindbaarheid en zichtbaarheid.

“We zijn erg blij dat Floor als nieuwe Operations Director gaat starten bij Youvia. Floor heeft veel ervaring met het neerzetten van een klant gedreven en commercieel gerichte service en fulfilment organisatie. Dit past naadloos in de strategie van Youvia om de one-stop-shop te zijn voor mkb’ers om hun online marketing van A tot Z te regelen, zodat zij zich kunnen bezighouden met wat ze het best kunnen en het leukst vinden: ondernemen. We kijken uit naar de samenwerking en het uitbouwen van onze groei,” aldus Raymond van Eck, CEO bij Youvia.

ONDERSCHEIDENDE CUSTOMER EXPERIENCE
Van Eelen was COO bij het duurzame energieplatform Vandebron, waar zij een schaalbaar operationeel platform heeft neergezet waarmee het bedrijf de snelle groei van de organisatie naar 200k+ klanten binnen een paar jaar heeft gerealiseerd. Tevens was zij bij Vandebron verantwoordelijk voor de vernieuwende en onderscheidende Customer Experience die door klanten wordt beoordeeld met maar liefst een 8 of hoger.
Daarvoor was zij in verschillende (management) posities direct of indirect verantwoordelijk voor de dienstverlenging bij Philips, BRW Groep en Xerox.