Geplaatst door Freedom Internet

Freedom beste “ALLES-IN-1 PROVIDER” Volgens de Consumentenbond

Op 1 mei is Freedom Internet door de Consumentenbond uitgeroepen tot “de beste Alles-in-1 Provider” met een testoordeel score van 8,3. De jongste provider van Nederland, ontstaan uit de actie ‘XS4ALL Moet Blijven’, komt vanuit het niets binnen op de nummer 1 positie. Nog nooit kwam een nieuwe provider in het eerste jaar dat ze meedoet bij deze test op de eerste plek.

Anco Scholte ter Horst (CEO Freedom internet): “We hebben het afgelopen jaar hard gewerkt om onze klanten het beste aanbod te leveren met de hoogste kwaliteit. Dat we dit nu ook daadwerkelijk terugkrijgen uit de test van de Consumentenbond is een enorme opsteker. Klanten geven ons een 9,6 op het onderdeel ‘providerwaardering’, daar zijn we heel erg blij mee en natuurlijk ook enorm trots op. We staan voor veilig en vrij internet en het centraal stellen van de klant. Continue verbetering is daarom een van onze uitgangspunten, deze waardering motiveert daarom om het in te toekomst steeds beter te doen.”Freedom is volop in ontwikkeling, naast het alles-in-1 aanbod worden regelmatig nieuwe diensten geïntroduceerd. Kortgeleden kondigde het bedrijf de lancering van shared webhosting aan als reactie op het nieuws dat XS4ALL stopt met het aanbieden van deze dienst.