Industry Wire

Geplaatst door Frisse Blikken

Frisse Blikken stelt organisaties de vraag: ‘Wat wil jij in beweging zetten?’

Utrecht, 31 mei 2021 – Frisse Blikken, het bureau dat ondernemend talent bij grote organisaties plaatst om verandering, vernieuwing en versnelling te activeren, vraagt organisaties in zijn nieuwe multimediale campagne wat zij in beweging willen zetten binnen de bedrijfsmuren. Directeur Thijs de Wert licht de gedachte achter de campagne toe: “Grote organisaties moeten vandaag de dag veranderen, vernieuwen en versnellen om succesvol te blijven. Ze moeten digitaal transformeren, willen hun rol pakken in de energietransitie en inspelen op de nieuwe behoeften van klanten en medewerkers. Om te veranderen zijn niet alleen ideeën nodig, maar juist ook het ondernemerschap om die ideeën te realiseren. Ondernemerschap zorgt ervoor dat de organisatie in beweging komt.” Het afgelopen decennium heeft Frisse Blikken talloze organisaties, waaronder ING, ASML, HEINEKEN en Eneco, al met een frisse blik in vooruit geholpen.

Beweging als missie

Voor Frisse Blikken is het duidelijk dat organisaties zichzelf opnieuw moeten uitvinden in het onstuimige tijdperk anno nu, anders missen zij de boot. Volgens De Wert is meebewegen essentieel om continu in te kunnen blijven spelen op veranderende marktbehoeften en de nieuwe generatie aan te trekken als werkgever. “Deze moderne uitdagingen vragen om nieuwe ideeën, daadkracht en een aanstekelijke ondernemende mindset. De mensen van Frisse Blikken, ons ondernemend toptalent, brengen niet alleen frisse ideeën, maar helpen ook bij de realisatie daarvan. Zij zetten organisaties, en de uitdagingen die ze hebben, in beweging”, aldus De Wert.

Campagne

De radiospot van Frisse Blikken is te horen op NPO Radio 1 en 2 tot en met 6 juni. Vandaag wordt de campagnevideo gelanceerd via sociale media en op de bedrijfswebsite. In de video is te zien hoe de eigen mensen van Frisse Blikken te werk gaan bij organisaties. In de aansluitende LinkedIn-campagne worden video’s gedeeld van dezelfde ‘Frisse Blikkers’ en vertellen zij hoe zij hun respectievelijke sectoren en thema’s in beweging brengen.

Credits

Campagne strategie:Thijs de Wert, Mathijs van Duurling en Juliske Hummel
Creatie en Art Direction: Juliske Hummel

Tekst: Dawn, Juliske Hummel en Thijs de Wert

Video productie: KLCK

Sound design: Roel Pothoven

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht