Geplaatst door Infomedics

Gé Systems Nederland en W3AppsOnline sluiten zich aan bij Infomedics

Almere, 21 oktober 2021 – Infomedics neemt softwareleverancier Gé Systems Nederland B.V. en W3AppsOnline B.V over. Gé Systems Nederland bedient een groot aantal mondzorgpraktijken met haar modulaire praktijksoftwarepakket Simplex en Simplex M. W3AppsOnline levert een applicatie voor het eenvoudig online maken van afspraken en levert SMS diensten. Beide organisaties zullen zelfstandig haar klanten vanuit Zaandam blijven bedienen.

Door de overname kan Infomedics  het softwarepakket Simplex koppelen aan en naadloos integreren met haar bestaande factoring- en clearingdiensten. De klant krijgt een beter inzicht in haar debiteuren en kan eenvoudiger declareren. Hierdoor neemt de kans op uitval in het declaratieproces af. Kortom, klanten zullen een efficiënter declaratieproces ervaren en daardoor meer tijd kunnen besteden aan zorg. Het maken van een afspraak bij de tandarts wordt in een handomdraai via internet geregeld door het gebruik van de WebAgenda van W3AppsOnline. Deze applicatie is geschikt voor alle soorten praktijken. Ook de SMS afspraakherinnering wordt verzorgd door W3AppsOnline.

De drie bedrijven gaan gezamenlijk de volgende generatie zeer gebruiksvriendelijke praktijksoftware voor de mondzorg ontwikkelen op basis van de meest recente standaarden op het gebied van connectiviteit, privacy en cybersecurity. Bovendien zullen de klanten van GSN direct verzekerd zijn van meer continuïteit omdat GSN gebruik kan maken van de kennis, kunde en schaalgrootte van Infomedics.

Gerard Sang Ajang, oprichter van Gé Systems Nederland: “Infomedics deelt onze visie en passie voor software met oog voor de juiste balans tussen innovatie, kwaliteit, klanttevredenheid maar ook betaalbare oplossingen. Met de ervaring en mogelijkheden van Infomedics kunnen wij sneller onze ambities realiseren”.

Dirk Jan Emmens, directeur van Infomedics Holding: “Met de kennis van Gé Systems Nederland en W3AppsOnline kunnen we onze gezamenlijke producten en diensten verder innoveren waar onze klanten van zullen profiteren. Beide bedrijven hebben veel kennis over de registratie binnen de mondzorgpraktijken (front office) terwijl Infomedics zorgaanbieders maximaal ondersteunt bij het declaratieproces, het debiteurenbeheer en het optimaliseren van het werkkapitaal.”

Over Gé Systems Nederland en W3Appsonline

Gé Systems Nederland en W3Appsonline zijn gevestigd in Zaandam, opgericht in respectievelijk 1990 en 2003 door Gerard Sang Ajang en ontwikkelen en verkopen software voor mondzorgpraktijken.

Over Infomedics

Infomedics levert factoring en clearing diensten aan meer dan 8.000 zorgaanbieders in Nederland, waaronder mondzorgverleners, paramedici, hulpmiddelenleveranciers, apotheken GGZ instellingen en zelfstandige klinieken. Infomedics is gevestigd in Almere en opgericht in 2000. Er werken meer dan 300 medewerkers.