Geplaatst door GaragePark

GaragePark opent twee nieuwe parken in Oost-Nederland

GaragePark opent deze maand maar liefst twee nieuwe parken in het oosten van het land. Eerst realiseert de marktleider morgen het nieuwe park aan de Phileas Foggstraat 116 in Emmen. Vervolgens lanceert GaragePark Malden op 24 maart aan De Hoge Brug 35. Met de opening van deze parken komt GaragePark tegemoet aan de groeiende vraag naar flexibele opslag- en bedrijfsruimtes.

Door de toenemende populariteit zijn alle verkoopvarianten op beide parken al verkocht, waardoor zowel in Emmen als in Malden enkel nog garageboxen voor de verhuur beschikbaar zijn. De oplevering van beiden parken gaat gepaard met open dagen voor geïnteresseerden. Hiervoor gelden speciale huuracties, waarbij de huur de eerste drie maanden gratis is. “Wij zijn erg trots dat we nu alweer ons tweede en derde park van 2023 openen”, zegt Rick Venema, directeur en oprichter van GaragePark. “Zeker omdat wij met de opening in Emmen ons allereerste park in Drenthe vieren. Tegelijkertijd voelt het land van Maas en Waal als een oude bekende. Na onze succesvolle uitbreiding in Nijmegen is Malden een logische vervolgstap in die regio. Ik kijk uit naar wat ons de rest van het jaar te wachten staat.”

Centraal in Drenthe
Met het park in Emmen heeft GaragePark een goed bereikbare locatie middenin Drenthe gevonden. Zo is het nieuwe park niet alleen bereikbaar vanaf de A37, maar ook via de provinciale wegen N391 en de N862. Via deze routes kunnen huurders, kopers en andere geïnteresseerden de open dag op bedrijventerrein Bargermeer bezoeken, het grootste businessterrein van Noord-Nederland. Venema: “Wij verwachten dat de vraag naar flexibele werk- en opslagruimtes in Drenthe alleen maar zal toenemen. Dit blijkt uit het feit dat er al veel huurders zijn voordat het park is opgeleverd. Om aan die alsmaar toenemende vraag te kunnen blijven voldoen, zoeken wij expansie in deze nieuwe regio. Onze adviseurs verwelkomen een ieder die morgen wil komen kijken tijdens de open dag.’’

Uitbreiding in Gelderland
Na GaragePark Nijmegen is Malden alweer de tweede Gelderse locatie die de marktleider dit jaar opent. Het nieuwe park staat op bedrijventerrein De Hoge Brug, dat vlakbij de A73 en de S100 en S105 naar Nijmegen ligt. Behalve de standaard goed beveiligde opslag- en bedrijfsruimtes, is het nieuwe park in Malden uitgerust met acht beveiligde parkeerplaatsen. De open dag staat gepland op 24 maart. Venema: ‘‘Vanwege de bedrijvigheid in de omgeving hebben wij er bewust voor gekozen om in Malden uit te breiden. Om nog meer zzp’ers en ondernemers te kunnen helpen, blijven wij op zoek naar uitbreidingsmogelijkheden. Voor degene die voor ons de gouden tip heeft voor een beschikbaar kavel, bieden wij een beloning van drie procent courtage.”