Industry Wire

Geplaatst door Havas Media

Van Geloven gelooft in Havas Media

Amsterdam – Met Mora, van Dobben, Hebro en vele andere iconische snackmerken van marktleider Van Geloven voegt Havas Media een klant met veel merkbeleving toe aan haar FMCG portfolio. De pitch werd onder meer gewonnen op het Meaningful Brands onderzoek, die de betekenis van merken tot in groot detail meet. De eerste campagnes draaien inmiddels waardoor het jaar met een vliegende start is begonnen.

“Om voor deze local heroes te mogen werken is prachtig. We zijn trots op de enorme klik met het Van Geloven marketing team, waarmee we een grote optimalisatieslag doen om de campagnes centraal aan te sturen voor zowel Nederland als België. Dit geeft een grote impuls aan ons bureau, want een van oorsprong familiebedrijf als klant bevestigt ons in onze ondernemende filosofie. De Airfryer draait inmiddels overuren!” zegt Jasmijn Bouwmeester, Client Managing Partner van Havas Media.

Havas Media leidt alle media activiteiten voor de Benelux in nauwe samenwerking met reclamebureau Alfred. Het bureau in Amsterdam is verantwoordelijk voor onderzoek met Meaningful Brands, alle media-activiteiten televisie, digital, alsmede retail media met alle marketing activiteiten gericht op consumenten. Met branded content partnerships en influencer marketing zal bovendien aandacht worden gegeven aan product innovaties.

Marieke van Balen, Marketing Director Van Geloven licht toe: “We waren heel enthousiast over de presentaties van Havas gedurende de pitch. Het bureau heeft laten zien duidelijk keuzes te maken en innovatieve media oplossingen aan te dragen op basis van sterke en gefundeerde inzichten. Dat positieve beeld is inmiddels door de recente samenwerking bevestigd. De teams leren elkaar nu echt kennen en we kijken uit naar een langdurige en plezierige samenwerking.”

De pitch werd begeleid door Henk Plessius en Geert Debruyne van FMA. Zij hebben het Van Geloven team met veel passie en kennis geholpen om op basis van kwantitatieve en kwalitatieve evaluatie tot een passende keuze te komen.

Voor interviews en achtergrondinformatie neem contact op met Rogier van Kralingen, rogier@thewholestory.eu / 0625090825.

# # #
Over Havas Media
Havas Media maakt merken meaningful in het leven van de consument met oa haar Meaningful Brands onderzoek en specialistische kennis over hoe marketingcontent in de leefwereld van uw publiek leeft. Havas Media is actief in 144 landen met wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst die Meaningful Connections tussen merken en mensen te bouwen.

# # #
Over Van Geloven / McCain
Van Geloven is als marktleider in snacks en bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben. De snackfabrikant is actief in zowel retail als foodservice. Met een omzet van ruim 300 miljoen en 1100 medewerkers verspreid over 6 locaties is Van Geloven de grootste producent van snacks in Nederland en België. Sinds 2016 is Van Geloven onderdeel van McCain Foods, multinational in diepvriesproducten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht