Geplaatst door Gezondheid aan huis BV

Gezondheid aan huis nu ook gecertificeerd lid van Thuiswinkel Waarborg

Gezondheid aan huis, bekend van de webshop www.gezondheidaanhuis.nl, is vanaf nu erkend en gecertificeerd lid van de Thuiswinkel Organisatie. Het Thuiswinkel Waarborg is het leidende kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Met het Thuiswinkel Waarborg laat Gezondheid aan huis opnieuw zien dat zij consumenten een betrouwbare manier van online winkelen biedt. Gezondheid aan huis gaf al jarenlang inzicht in hun werkwijze door actief aan klanten te vragen hoe zij de dienstverlening van Gezondheid aan huis ervaarden. Toch geeft de certificering van Gezondheidaanhuis.nl door Thuiswinkel Waarborg de klanten extra zekerheid.

Gezondheidaanhuis.nl (de online drogist; gestart in 2004) levert inmiddels meer dan 32.000 gezondheidsproducten, waarvan meer dan 10.000 producten uit eigen voorraad. Door 4 gediplomeerde drogisten en vakkundige magazijnmedewerkers worden er dagelijks honderden klanten voorzien van voedingssupplementen als vitamines, mineralen, kruiden, homeopathie, geneesmiddelen of andere gezondheidsproducten.

Webwinkels die het Thuiswinkel Waarborg voeren hebben een strenge juridische en financiële check doorstaan en worden jaarlijks gecertificeerd. De gecertificeerde webwinkels gebruiken onder meer de Algemene Voorwaarden die in samenwerking met de Consumentenbond zijn opgesteld. Alhoewel Gezondheid aan huis al jaren de Algemene Voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg hanteerde biedt Gezondheidaanhuis.nl consumenten ook de andere zekerheden van het Thuiswinkel Waarborg:
– Weten met wie zij zaken doet en hoe zij het bedrijf gemakkelijk kunnen benaderen
– Bedenktijd: 14 dagen
– Veilige betaalomgeving
– Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Op de foto wordt Michiel Roeleveld van Gezondheid aan huis gefeliciteerd door Arthur Vastenholt van Thuiswinkel Waarborg.