Geplaatst door Gorillas

Goede vibes voor iedereen deze Valentijnsdag met Gorillas

Gorillas, de toonaangevende on-demand bezorgservice, geeft een opwindende twist aan de traditionele Valentijnsaanbiedingen. Dit doet de flitsbezorger door het assortiment uit te breiden en zo meer dan alleen boodschappen binnen minuten te leveren.

Dit jaar gaat Gorillas een samenwerking aan met WOW Tech™ Group, wereldleider wat betreft het ontwerpen, produceren en marketing voeren van kwalitatief hoogstaande sextoys. Zo wil de dienst ervoor zorgen dat iedereen deze Valentijn een leuke tijd heeft; Valentijnsdag zou om liefde in de breedste zin van het woord moeten gaan; romantische liefde, liefde voor jezelf en liefde voor een vriend.

Of het nu gaat om een mooie fles wijn, romantische Red Naomi roos, zoete biologische aardbeitjes van Organto, Coffeelicious Valentijn Cupcakes of spannende sextoys: Gorillas heeft iets om ieders fantasie te prikkelen. Dus of je nu een relatie hebt, single bent of iets ertussenin; niet alleen je boodschappen zullen deze 14e februari binnen enkele minuten komen.

De WOW Tech producten die nu beschikbaar zijn op de app en direct aan huis gebracht kunnen worden zijn onder andere de Romp en de Womanizer.

Met deze campagne willen we Valentijnsdag belangrijk laten zijn voor iedereen en vieren we alle soorten liefde! Een partnerschap met WOW Tech is natuurlijk de perfecte manier om ervoor te zorgen dat alle klanten van Gorillas in Nederland deze goede vibes oppikken.