GoEuro lanceert app en consolideert haar positie als snelst groeiende metazoekmachine in Europa

Berlijn, Duitsland – 27/05/2015: GoEuro (www.goeuro.nl) heeft een gloednieuwe gratis en gebruiksvriendelijke app gelanceerd voor zowel Android als iOS die met één enkele druk op de knop de beste opties verstrekt voor het reizen met de trein, bus en het vliegtuig.

De nieuwe app zal de gebruikers in staat stellen om de reistijd en prijs van meer dan 160 bus-, trein-, en vliegmaatschappijen wereldwijd te vergelijken. De tickets voor de volledige reis kunnen vervolgens geboekt worden voor 8 verschillende landen. Het bereik binnen Nederland is omvangrijk; elke grote stad en klein dorp worden bediend, met in totaal meer dan 600 unieke locaties. Door gebruik te maken van de app kunnen Nederlandse en internationale reizigers hun reis boeken bij iedere nationale vervoersmaatschappij zoals NS Hispeed en KLM, maar daarnaast ook bij internationale maatschappijen zoals Deutsche Bahn, NMBS en Eurolines. Hierdoor is het de eerste app die je toelaat de goedkoopste, snelste of beste manier om te reizen binnen Europa te vinden.

Naren Shaam, CEO van GoEuro, zegt: “De app maakt het zoeken, vergelijken, en boeken van bus- en treinreizen net zo makkelijk als het zoeken naar vliegreizen. Deze reisbegeleider geeft je realtime reisinformatie en boekopties voor overal in Nederland, en daarnaast ook voor vele Europese bestemmingen, inclusief steden als Brussel, Parijs, Berlijn en vele anderen.

Het zoeken naar reizen wordt traditioneel gedomineerd door websites en apps die zich focussen op vluchten en het boeken van accommodaties. De toegenomen populariteit van bus- en treinreizen binnen Nederland en Europa opende echter een nieuw gat in de markt voor het combineren van alle vervoersmiddelen in één zoekopdracht. Wij bieden een must-have product voor iedereen die bus-, trein-, en vliegreizen wil boeken in Nederland en in Europa.”

Met 567 treinstations, busstations en vliegvelden in Nederland en 32,959 unieke bestemmingen in Europa, biedt de GoEuro-app de service van drie apps in één, zodat het niet meer nodig is om meerdere reisapps te downloaden.