Gospooky eerste TikTok Marketing Partner in Nederland

Amsterdam, 14 maart 2022 – Social technology agency Gospooky is benoemd tot officiële TikTok Marketing Partner, als onderdeel van het nieuwe partnerprogramma van het entertainment platform. Met Gospooky’s missie om merken in de voorhoede van social te houden, geeft deze samenwerking de mogelijkheid nog meer merken te helpen bij hun aanwezigheid op het platform, en het creëren van nieuwe, waardevolle interacties met hun community.
TikTok is momenteel niet alleen ’s werelds populairste webdomein, met meer likes dan Meta en Google, het speelt daarnaast ook een sleutelrol bij consumententrends en -gedrag. Met een impactvolle social strategie maakt Marketing Partner Gospooky merken wegwijs in de unieke wereld en cultuur van TikTok.
“Al vanaf 2019 ziet ons team dagelijks de enorme potentie en kansen die TikTok merken biedt. We hebben dan ook heel veel zin om met nog meer global merken samen te werken en de kracht van het platform te benutten”, zegt Diederik van Gelder, Platform Partnership Lead bij Gospooky. “Er is voor merken nog zoveel te winnen op het snijvlak van content, creativiteit en innovatie. Samen met de authenticiteit en het communitygevoel op TikTok, is het platform goud waard voor elk merk dat op dit moment impact wil creëren.”
Met een groot netwerk van creators, AR-ervaringen en live content, leidt Gospooky merken naar de volgende fase van social interactie, waar TikTok de aangewezen partner voor is. Merken profiteren met deze samenwerking van unieke inzichten, strategisch advies en originele creatieve concepten om op TikTok daadwerkelijk het verschil te maken.
***
Over Gospooky
Gospooky is een leading social technology agency, die als doel heeft om toonaangevende merken in de voorhoede van social te houden.
Het bedrijf werd in 2016 opgericht door Tim van der Wiel (23) en Liam Tjoa (24). Gospooky begeeft zich op het snijvlak tussen creativiteit en technologie met een focus op sociale media. Binnen social ligt het zwaartepunt op het verleggen van bestaande grenzen en het creëren van impact.
Met een team van bijna 100 digitale experts op het gebied van content creatie, advertising, augmented reality en data creëert Gospooky campagnes van wereldklasse voor bedrijven als: Amazon, JBL, Snap Inc., G-Star en Gorillas.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.