Geplaatst door GoSpooky

Gospooky voegt creatieve slagkracht toe met twee nieuwe Creative Leads

Amsterdam, 8 december – Social technology agency Gospooky voegt twee nieuwe zwaargewichten toe aan het team: André Blanco (ex-AKQA Berlin) en Anirudh Shiva (ex-Boomerang Amsterdam). De twee creatives zijn ingestapt op twee belangrijke rollen als Creative Leads bij Gospooky. Deze strategische keuze is gemaakt om een volgende stap te zetten in Gospooky’s commitment om als industry innovator de campagnedraagkracht verder uit te bouwen en door te ontwikkelen.

André en Anirudh zijn eerder deze zomer gestart bij Gospooky, waarbij ze hun internationale ervaring en frisse inzichten hebben meegenomen. Ze zijn onderdeel van een dynamisch team van creatives, die samen dagelijks werken aan het doel van Gospooky om de grenzen van social te verleggen en de status quo te challengen.

André Blanco brengt flink wat ervaring in visual design met zich mee. Met een sterke basis in art direction en een bewezen track record in het bouwen van sterke merkverhalen en next level campagnes in advertising, wil hij Gospooky’s campagnes voorzien van nieuwe perspectieven, innovatief denken en top-notch vakmanschap.

Anirudh Shiva, bekend om zijn sterke copywriting skills en strategisch inzicht, stapt in na meerdere succesvolle internationale campagnes. Zijn talent voor sterke content en expertise in merkactivaties en geïntegreerde campagnes spelen een belangrijke rol in Gospooky’s inspanningen voor betekenisvolle connecties tussen merken en doelgroepen.

“We zijn ontzettend enthousiast om André en Anirudh in huis te hebben”, aldus Tanya Ponomareva, Creative Director bij Gospooky. “Met hun unieke talenten en verschillende achtergronden, met André afkomstig uit Brazilië en Anirudh uit India, worden onze creatieve capaciteiten uitgebreid. Door hun internationale perspectieven en unieke creatieve stijl kunnen we een diverse range aan onderscheidende campagnes voor onze klanten leveren.”

De strategische expansie van het creatieve team helpt Gospooky bij het challengen van status quo te blijven en de grenzen van de advertising- en marketingindustrie te verleggen. Gospooky blijft doorgroeien, alles met als doel om uitzonderlijke resultaten voor klanten te behalen.

—————————————————————————————————————————-

Over Gospooky
Gospooky is een leading social technology agency, die als doel heeft om toonaangevende
merken in de voorhoede van social te houden.Het bedrijf werd in 2016 opgericht door Tim van der Wiel (25) en Liam Tjoa (26). Gospooky begeeft zich op het snijvlak tussen creativiteit en technologie met een focus op sociale media.

In 2022 werden zij door de SAN unaniem gekroond tot Bureau van het Jaar.
Met een team van bijna 100 experts op het gebied van creativiteit, content creatie, augmented
reality en social advertising maakt Gospooky campagnes van wereldklasse voor bedrijven als
Prime Video, JBL, Snap Inc, Nike, en HEMA.