GoSpooky wint 10 Lovie Awards met campagnes voor HEMA, KLM, Samsung en Sony
GoSpooky wint 10 Lovie Awards met campagnes voor HEMA, KLM, Samsung en Sony
Amsterdam, 6 november 2025 – Van AI tot entertainment, van TikTok tot XR: GoSpooky heeft dit jaar maar liefst tien Lovie Awards gewonnen. De Amsterdamse social agency werd bekroond voor werk met Samsung, HEMA, KLM en Sony, waarmee ze opnieuw haar positie als toonaangevend bureau in het Europese digitale landschap onderstreept.
De prijzen omvatten 6 jury-awards en 4 publieksprijzen (People’s Lovies) in categorieën variërend van Best Digital Campaign tot Best Immersive Experience.
People’s Lovies
• HEMA – Slayma: People’s Lovie, Best Digital Campaign (Marketing, Advertising & PR)
• HEMA – Slayma: People’s Lovie, Best Overall Social Presence (Social)
• KLM – King Sander: People’s Lovie, Culture & Entertainment (Social)
• Samsung – Brain Rot: People’s Lovie, Video Ad Short Form (Marketing, Advertising & PR)
Silver Awards
• HEMA – Slayma: Best Digital Campaign (Marketing, Advertising & PR)
• Snap x Sony – Venom: The Last Dance: Best Extended Reality UX (AI & Immersive)
• Snap x Sony – Venom: The Last Dance: Best Immersive Experience (AI & Immersive)
Bronze Awards
• HEMA – Slayma: Best Overall Social Presence (Social)
• KLM – King Sander: Culture & Entertainment (Social)
• Samsung – Brain Rot: Video Ad Short Form (Marketing, Advertising & PR)
Social-first denken, internationale erkenning
De Lovie Awards: de Europese tegenhanger van de Webby’s, bekronen jaarlijks het beste digitale werk van het continent. Met deze tien prijzen behoort GoSpooky tot een van de meest bekroonde bureaus van de editie van 2025.
Liam Tjoa, Founder en CEO van GoSpooky: “Wat een waanzinnige eer. Ik ben vooral trots op de publieksprijzen omdat ze laten zien dat ons werk écht resoneert. Van een loveable KLM medewerker die viral ging tot een Samsung video die het internet overnam: elk project bewijst dat wanneer merken durven en communities meedoen, magie ontstaat.”
Over GoSpooky
GoSpooky is een leading social agency, die als missie heeft om toonaangevende merken in de voorhoede van social te houden. Het bedrijf werd in 2016 opgericht door Tim van der Wiel (27) en Liam Tjoa (28). GoSpooky focust op waar content mensen bereikt, communities worden opgebouwd en commerce naadloos volgt, allemaal social-first. In 2022 werd het bureau door de SAN unaniem gekroond tot Bureau van het Jaar.
Met een team van meer dan 120 social-first experts op het gebied van contentcreatie, creators, social commerce en paid advertising helpt GoSpooky merken als JBL, Prime Video, HEMA, Samsung, Etos en Zeeman om sociale media te transformeren tot structurele business drivers.
Voor contact of aanvullende vragen:
Richelle Rondel: richelle.rondel@gospooky.com / +31612631953
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.