Goud voor Cognito Amsterdam

AMSTERDAM, donderdag 12 juni 2025 – Cognito Amsterdam won gisteravond in Londen drie Corporate Content Awards. Cognito won goud én zilver in de categorie ‘Best use of content for an external community’. Goud met het werk voor het Amsterdam Fintech Event en zilver in dezelfde categorie met de social media campagne voor Web3 conference Proof of Talk in Parijs. Ook was er een ‘Bronze’ voor de Amsterdam Fintech Event campagne in de categorie ‘Most creative use of owned media’.
De Duitse collega’s van Cognito Amsterdam wonnen een zilveren award voor het nieuwsbrieven project voor de MKB-bank NORD/LB. Cognito Amsterdam heeft nu voor het vierde jaar op rij in meerdere categorieën gewonnen bij de Corporate Content Awards in Londen. Deze awards worden georganiseerd door vakblad Communicate Magazine.
Beide winnende campagnes onderscheiden zich door een zeer geïntegreerde inzet van communicatiemiddelen én zeer actief gebruik van content die tijdens het event wordt geproduceerd. Ook werd zowel bij Proof of Talk als het Amsterdam Fintech Event actief ingezet om sprekers, bezoekers en sponsors bij de campagne te betrekken om te komen tot een maximaal bereik.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.