Industry Wire

Geplaatst door grace

graze introduceert hologram op supermarktvloer om zichtbaarheid van verantwoorde snacks te vergroten

Rotterdam, 4 mei 2021 – graze is een holografische campagne gestart in verschillende supermarkten om meer consumenten kennis te laten maken met het assortiment van lekkere en verantwoorde tussendoortjes. graze is één van de eersten die zo’n opvallende zichtbaarheidscampagne op de supermarktvloer start. De hologrammen zijn te zien vanaf 3 t/m 9 mei in verschillende Jumbo filialen en waren eerder ook al te zien bij Albert Heijn.
Na de introductie van graze binnen retail begin dit jaar pakt het merk nu door met deze opvallende manier van in-store marketing. graze hoopt als nieuw, verrassend en fun snackmerk door de vernieuwende hologrammen meer consumenten bekend te maken met de zoete en hartige tussendoortjes waardoor men verantwoord kan snacken zonder dat er ingeleverd wordt op smaak. Alle snacks zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten en bevatten altijd een goed extraatje zoals proteïne, vezels, vitaminen en mineralen.

Holografische campagnes zijn nog niet vaak ingezet als communicatiemiddel binnen retail, vandaar dat graze als nieuw merk deze activatie als een mooie kans ziet met de juiste fit. Op het hologram is de Chocolate Vanilla oat bite te zien. Door het tonen van de graze-producten in deze nieuwe setting, hoopt graze de consument te inspireren met verantwoorde en vooral smaakvolle alternatieven wanneer hij of zij verleid wordt door ongezonde keuzes. Het doel is om op een leuke innovatieve manier de consument kennis te laten maken met graze: een lekkere, verantwoorde en verrassende snack.

Anna Westerink, brand manager van graze: ‘Het maken van een verantwoorde keuze is niet altijd makkelijk. Zeker in de supermarkt ervaart de consument veel verleidingen. graze heeft een nieuwe manier van snacken uitgevonden: verrassende smaakcombinaties, natuurlijke ingrediënten en vooral ook ontzettend smaakvol. We spelen in op de behoefte van de moderne consument die lekkere maar ook verantwoorde en duurzame keuzes probeert te maken. Daar sluit deze nieuwe opvallende manier van adverteren goed bij aan. We kijken uit naar de reacties van de consument.’

— EINDE PERSBERICHT —

Over graze
graze levert sinds eind 2019 smaakvolle en verantwoorde snacks met natuurlijke ingrediënten en evenwichtige voedingswaarden via haar direct-to-consumer platform nl.graze.com. Vanaf begin 2021 is graze ook te vinden in alle Nederlandse supermarkten zoals Jumbo en Albert Heijn. Sinds februari 2021 is het merk ook B Corp gecertificeerd.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht