Industry Wire

Geplaatst door Hagens PR

HAGENS op koers, ook ManpowerGroup, Guylian en Loop aan boord

Amsterdam, 27 juli 2022 – HAGENS is op stoom. Na een succesvolle pitch gaat ManpowerGroup een langetermijnsamenwerking aan waarbij het bureau voor alle sublabels van de uitzendorganisatie aan de slag gaat. Ook wordt HAGENS de vaste pr-partner van het Belgische merk Loop Earplugs en chocolademerk Guylian.

De mens centraal stellen is voor ManpowerGroup en HAGENS een gemene deler. In de pitch heeft het team laten zien dat zij deze menselijkheid kunnen combineren met keiharde data uit de markt.”, aldus Liesbeth Bouwman, Director Marketing & Communications ManpowerGroup Nederland.

Naast ManpowerGroup heten ze twee Belgische merken welkom. De scale-up Loop Earplugs, de Belgische belofte die dit festivalseizoen officieel hun intrede doet in Nederland. En het beroemde Belgische chocoladehuis Guylian, makers van het klassieke zeebanket.

Het bureau heeft de wind mee. Onlangs werd bekend gemaakt dat zij een bronzen Leeuw, twee Webby’s en maar liefst vijf D&AD’s awards wonnen voor hun werk voor de Anne Frank Huis, een campagne in samenwerking met het Duitse Innocean en Media.Monks.

“We zijn een krachtig en divers team en deinzen er niet voor terug om flink in de PR strategie te investeren voordat we overgaan tot de executie. Deze merken herkennen zich in onze visie om de mens altijd als uitgangspunt te nemen. Ik ben trots dat wij als team met zoveel energie en toewijding deze succesvolle resultaten behalen.” – Sarah Hagens, founder HAGENS.

Over HAGENS PR

HAGENS is een onafhankelijk, strategisch en creatief PR-bureau. Ze ontwikkelen verhalen die mensen willen doorvertellen. Die verhalen zijn altijd anders, het uitgangspunt is altijd hetzelfde: de mens. HAGENS werkt onder andere voor ABN AMRO, NPO en Spotify. www.hagenspr.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht