Geplaatst door Havana Harbor

Havana Harbor breidt haar creatieve team uit

De groei van creative agency Havana Harbor (onderdeel van Candid Group) zet hard door en dat vraagt om extra creatieve geesten. Havana Harbor heeft haar creatieve team daarom uitgebreid met Natalia Ivanova en Jim Abbring.

De herpositionering van Havana Harbor van productiebureau naar creatief digitaal productiebureau werpt zijn vruchten af. Havana Harbor is er van overtuigd dat wanneer je de doelgroep persoonlijk en op de juiste manier binnen alle digitale media wilt bereiken, digitale concepting direct verbonden moet zijn met digitale productie. Klanten erkennen dit en vragen ons steeds vaker eerder in het creatieve proces aan te sluiten.

Maarten van Scheijndel (Creative Director): “Ik ben erg enthousiast over de komst van Natalia en Jim. We breiden niet alleen uit, maar verbreden tevens onze creatieve mogelijkheden. Hierdoor zijn we nog beter in staat om de end-to-end partner voor digitale creaties te zijn“.

Jim Abbring over zijn keuze: ”De combinatie van concepting en de pragmatische productie van Havana Harbor en de ambitieuze plannen van Candid Group passen perfect bij mij en ik ben dan ook erg blij met deze stap”.

Natalia Ivanova: “Ik zocht een partij die concepting direct kan combineren met een breed scala aan creative assets, zodat ik mijn ideeën direct zie ontstaan. Dit heb ik gevonden bij Havana Harbor.”

Havana Harbor is een creatief productiebureau en verzorgt advies, concepts en creatie (inclusief UX en websites) binnen de gehele customer journey voor o.a. Unilever, Aldi, KPN, Nationale Postcode Loterij en Volvo. Havana Harbor maakt onderdeel uit van Candid Group, het grootste onafhankelijke Nederlandse netwerk van media-, marketing en communicatiebureaus. Deze platformorganisatie bedient diverse toonaangevende nationale en internationale adverteerders.