Industry Wire

Geplaatst door HEMA

HEMA fan van fietsen tijdens Tour de France

HEMA start vandaag de ‘fan van fietsen’ online en social campagne rondom Team Jumbo-Visma en de Tour de France. Nederlanders zijn gek op fietsen. Naar werk, school, boodschappen en de kroeg; waar de fiets je maar kan brengen.  Fietsen is voor iedereen. Net als HEMA. Daarom is HEMA fan van fietsen en sinds januari 2020 voor vier jaar trotse sponsor van Team Jumbo-Visma. Naast de brandmovie brengt HEMA een collectie limited edition wielrenshirts uit die vanaf maandag 31 augustus verkrijgbaar is via hema.nl.

Daniel Heijne, manager sponsoring & activaties: “Fietsen en HEMA zijn al jaren met elkaar verbonden; klanten weten ons te vinden voor fietsaccessoires, een fietsverzekering en sinds kort een lease e-bike. Nederlanders fietsen heel erg veel, met je hele hebben en houden aan het stuur of achterop door dorpen en steden. Onze infrastructuur voor fietsen is uniek in de wereld. Nergens is fietsen zo thuis als bij ons. Trotse sponsor zijn van Team Jumbo-Visma is dan ook een logische keuze en daarom is fietsen de rode draad van de brandmovie waarin wij laten zien en voelen dat HEMA fan van fietsen is.”

wielrenshirts

Samen met het bekende fietskledingmerk AGU brengt HEMA een collectie limited editions wielrenshirts uit. Vanaf maandag 31 augustus wordt deze collectie met een activatie via social media aangejaagd. De speciaal ontworpen shirts hebben vier unieke designs en zijn verkrijgbaar in unisex modellen voor volwassenen en kinderen. De shirts zijn vanaf maandag 31 augustus online in beperkte oplage (op=op) verkrijgbaar via hema.nl.

succeswens

De Tour de France gaat dit jaar niet alleen later van start, ook zullen de wielrenners moeten wennen aan het weinige publiek dat is toegestaan. Het contact met familie en vrienden zal voornamelijk digitaal zijn. De renners zijn meer dan ooit op zichzelf aangewezen. HEMA steekt hen, samen met de andere partners van Team Jumbo-Visma, graag een hart onder de riem en doet dat door familie, vrienden en staf van de ploeg een succeswens in te laten spreken. Deze wensen worden op zaterdag 29 augustus een paar uur voor de eerste etappe van de Tour de France via de social kanalen van Team Jumbo-Visma gedeeld.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht