Geplaatst door Hillenaar

Hillenaar Outdoor breidt uit met concessies Heusden en Steenwijkerland

LEIDERDORP – In twee provincies breidt Hillenaar Outdoor uit met een groot aantal Abri’s. Het outdoor bedrijf biedt per direct 78 vakken aan in Heusden (Noord-Brabant) en 35 in Steenwijkerland (Overijssel). In totaal exploiteert de onderneming nu duizenden Abri’s in heel Nederland. ,,En we blijven verder uitbreiden”, zegt algemeen directeur Jeroen Hillenaar. ,,Ons media aanbod is veelzijdig en Abri’s zijn daarbij een belangrijk speerpunt.”

Noord-Brabant is niet nieuw voor Hillenaar Outdoor. Eerder al werden moderne Digital City Abri’s in gebruik genomen in Den Bosch. ,,Deze digitale objecten zijn met 4 m2 twee keer zo groot als een reguliere Abri.” Binnenkort komt daar een digitale Reclamemast in Breda bij. ,,We kunnen dus steeds meer in de provincie aanbieden”, concludeert Hillenaar. ,,De Abri’s in Heusden zijn een waardevolle uitbreiding van ons netwerk. De dekking in deze historische vestingstad is met 78 vakken erg goed.” Heusden is wat Hillenaar betreft nog lang niet het einde van de expansie. ,,We onderzoeken vanzelfsprekend verdere uitbreiding in de provincie. Er is veel economische bedrijvigheid in deze regio en dat betekent dat er veel behoefte bestaat aan efficiënte communicatie met impact. Abri’s zijn daar bij uitstek geschikt voor.” Met de concessie van Steenwijkerland betreedt Hillenaar Outdoor daarnaast ook de markt in Overijssel.

,,En vanaf de start met mooie plaatsen”, stelt Hillenaar. ,,We exploiteren er per direct 35 vakken in bekende kernen als Steenwijk en Giethoorn. De panelen zijn verdeeld over alle plaatsen in de gemeente Steenwijkerland.” Naast toeristen – die deze regio massaal bezoeken – richt Hillenaar Outdoor zich tevens op de regionale bevolking. ,,We zijn vanaf de start van ons bedrijf onderdeel van het Buitenreclame Onderzoek (BRO). Daarmee wordt duidelijk wat de impact is van ons netwerk. Met de toevoeging van Steenwijkerland en Heusden omvat het totale bereik van ons Abri pakket nu bijna 4 miljoen mensen.”

Ambitie

De ambitie van Hillenaar Outdoor is groot. ,,We zijn de snelst groeiende buitenreclame onderneming van Nederland”, aldus de trotse directeur. Zijn uitspraak is niet uit de lucht gegrepen. Het bedrijf valt keer op keer op met bijzondere uitbreidingen. Recente voorbeelden zijn Venster Billboards in Zoetermeer, innovatieve digitale duo masten bij Schiphol en grote panelen op ‘de witte toren’ direct naast de A1 bij Naarden. ,,We zijn creatief als het gaat om het toevoegen van media aan ons portfolio”, zegt Hillenaar. ,,Onze filosofie is dat impact bij alles wat we doen het primaire uitgangspunt is. Dat betekent dat alle media die wij exploiteren qua vormgeving modern zijn en zich stuk voor stuk op strategische plaatsen bevinden.” Daarnaast selecteert de onderneming op regio. ,,Natuurlijk is de randstad in dat kader onmisbaar”, beaamt Hillenaar. ,,Van daaruit breiden we echter gestaag verder uit. In de provincie Groningen bijvoorbeeld, waar we alle Abri’s langs provinciale wegen exploiteren.” Met Steenwijkerland en Heusden voegt Hillenaar Outdoor nu belangrijke concessies toe in respectievelijk Overijssel en Noord-Brabant. ,,Daar ben ik ontzettend blij mee.”