Industry Wire

Geplaatst door H&M

H&M en eDivisie lanceren tweede seizoen van YouTube-serie ‘Essentials’

Vanaf vrijdag 16 april is een nieuwe reeks afleveringen van de interviewserie ‘Essentials’ te zien, een samenwerking van H&M en eDivisie. Frank van der Slot – ook wel bekend als ‘Slotta’ – vraagt hierin eDivisiespelers uit Nederland de hemd van het lijf over hun successen, doelen, tips & tricks.

‘Essentials’ is onderdeel van het Official Partnership van H&M, waarbij het fashionmerk voor het tweede seizoen op rij ook te zien is bij de voorbeschouwingen, tijdens en na de wedstrijden van de eDivisie. Verder vinden klanten aansprekende content op de online kanalen en zijn er exclusieve win-acties voor H&M-members.

In het tweede seizoen van ‘Essentials’ legt ‘Slotta’ zes gasten het vuur aan de schenen, waaronder Dani Visser, Renzo Oemrawsingh en Jason Glas. Ook Giovanni Bakhuijsen – winnaar van de talentenjacht ‘The Next E-Talent’ – deelt zijn tips & tricks voor het digitale voetbalveld en vertelt hoe hij ervoor zorgt dat hij zich ook in zijn vrije tijd goed voelt.

Super lekker dat H&M weer te zien is in een nieuw seizoen eDivisie en dat ik de eer heb om ook het tweede seizoen van ‘Essentials’ te mogen presenteren. Ik heb de eDivisiespelers weer de hemd van het lijf gevraagd en hoop met deze inside info de kijkers thuis te motiveren en inspireren, zowel op gebied van eSports als daarbuiten”, zegt presentator Frank van der Slot.

Op het YouTube-kanaal van de eDivisie verschijnt vanaf vrijdag 16 april wekelijks een nieuwe aflevering van ‘Essentials’.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht