Industry Wire

Geplaatst door HM

H&M TOVERT ETALAGE OM TOT ESPORTS-SETTING VOOR SAMENWERKING MET EDIVISIE

De etalage van H&M’s winkel op het Leidseplein in Amsterdam kreeg gisteren – 11 november – een volledige en opvallende make-over.* Het fashionmerk richtte de etalage voor korte tijd volledig in als gameopstelling van voetbalspel FIFA om zo haar allernieuwste Nederlandse samenwerking aan te kondigen: het officieel partnership van de edivisie.

Ter ere van de samenwerking namen esportstalenten Marc Groen (Fortuna Sittard) en Bob van Uden (FC Groningen) plaats in de getransformeerde etalage om het voor een keer in deze bijzondere setting tegen elkaar op te nemen.

“Het enorme bereik van de digitale voetbalcompetitie maakt edivisie voor ons een uitstekende partner om een relevante groep aan te spreken. Wanneer je je goed voelt, dan presteer je beter. Een goede outfit kan hier absoluut aan bijdragen. De edivisie en H&M zijn mede om deze reden een mooie match. Wij kijken er enorm naar uit om samen met edivisie aansprekende content te maken waarmee we jongeren kunnen inspireren”, aldus Laura Muscas, Hoofd marketing en communicatie bij H&M Nederland.

Look good, feel good, perform better

Als Official Partner is H&M zichtbaar bij de voorbeschouwingen, tijdens en na de gameplays. Daarnaast wordt er speciaal voor deze samenwerking een interviewserie gemaakt waarin spelers onthullen hoe zij ervoor zorgen dat ze zowel op het digitale voetbalveld goed presteren als wat hun tips en tricks zijn om ervoor te zorgen dat ze zich in hun vrije tijd goed voelen.

H&M is vanaf 17 november tot en met eind mei zichtbaar in de reguliere edivisieuitzendingen (elke dinsdag en woensdag van 18.00 tot 21.15 uur) en vanaf eind december met een speciale videoserie op het YouTube-kanaal van de edivisie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht