Geplaatst door Growzer

Horeca platform Growzer en Groothandel Claessens laten meer dan 1.000 klanten geautomatiseerd bestellen

De start-up Growzer, een horeca platform en dashboard dat horecaondernemers helpt bij het managen en rendabel runnen van hun zaak wist recent een samenwerking af te sluiten met Groothandel Claessens, een toonaangevende groothandel in groenten, fruit en primeurs. De meer dan 1.000 horecaklanten van Groothandel Claessens krijgen zo de mogelijkheid om geautomatiseerd te bestellen en zo heel wat tijd te besparen.

Makkelijker bestellen, hanteerbare data

De samenwerking met Groothandel Claessens is zeker niet het eerste partnership van Growzer, maar wel een belangrijke stap. “Zowel in België als in Nederland hebben we al meerdere samenwerkingen met leveranciers en groothandels, maar we zijn verheugd nu ook een samenwerking te kunnen aankondigen met een belangrijke speler als Groothandel Claessens. Bij dit bedrijf zijn ze overtuigd van de meerwaarde van online bestellen en werd Growzer naadloos gekoppeld aan hun nieuwe online bestelsysteem/website. Bij Groothandel Claessens willen ze het hun klanten dan ook makkelijker maken om te bestellen en hen stimuleren om op een efficiënte manier hun zaak te runnen”, geeft Frank De Meulder, Managing Director van Growzer aan.

Klanten faciliteren en ondersteunen

De klanten van Groothandel Claessens kunnen vanaf heden makkelijk online bestellen via de bestelmodule van Growzer die naadloos gekoppeld werd aan de webshop van de groothandel. “Technologisch staan we bij Growzer zeer ver en we kunnen quasi met elk systeem koppelen. Verder geloof ik heilig in samenwerkingen om zo een gezamenlijke meerwaarde te scheppen voor ondernemers in een moeilijke sector. Vanuit Growzer kun je nu makkelijk online bestellen en omgekeerd kunnen ook de gegevens van de website van Groothandel Claessens in ons systeem geschoten worden. Bestellingen verlopen zo sneller, de foutenmarge daalt tot quasi 0 en je hebt meteen alle gegevens in je dashboard, waardoor je beter kunt gaan sturen”, geeft Frank enkele voordelen mee.

Meer dan enkel bestellen

In amper 5 klikken kun je via het platform van Growzer bestellen bij een waaier aan leveranciers. Maar het platform biedt nog veel meer. Zo kun je ook makkelijk de foodcost berekenen, aan menu-engineering doen en door een koppeling met een elektronische kassa steeds beschikken over accurate cijfers. “Verder hebben we ook heel wat partnerships met andere partijen. Zo kan heel het HR-gedeelte gemanaged worden door onze partner Aapi en zijn er ook opties voorzien voor tijdregistratie, planning en het naleven van de HACCP-wetgeving.  Met Growzer haalt de horecaondernemer een performant dashboard in huis, dat hem/haar toelaat de horecaza(a)k(en) op een op cijfers gebaseerde manier te runnen. Meer en meer leveranciers onderkennen het belang ervan en willen met ons samenwerken. De integratie met Groothandel Claessens onderstreept dit”, besluit Frank.