Geplaatst door HSO

HSO voor 13e keer op rij lid van Microsoft Dynamics Inner Circle

Veenendaal, 16 juli 2019 – Tijdens Inspire, het jaarlijkse Microsoft Premier Partner Event in Las Vegas, is HSO erkend als onderdeel van de prestigieuze Microsoft Dynamics Inner Circle 2019/2020. HSO is inmiddels lid sinds 2007. De Inner Circle is een groep van de meest strategische en succesvolle Microsoft Dynamics partners wereldwijd.

De top 1% Microsoft Dynamics Partners wereldwijd

De Microsoft Inner Circle partners vertegenwoordigen de top 1% van het totale ecosysteem voor business applications, waarvan Microsoft Dynamics 365 meer dan 30% van de wereldwijde cloud-inkomsten bepaalt. De leden van Inner Circle worden gekozen op basis van hun bedrijfsprestaties, het ontwikkelen van innovatieve oplossingen en hun focus op digitale transformatie. HSO wordt hiermee erkend voor de prestaties van het afgelopen jaar, toewijding aan klanten en het ontwikkelen van innovatieve oplossingen vanuit de Microsoft Cloud.

Eric Veldkamp, Global Marketing Manager HSO: “Na onze recente erkenning als Microsoft Global Partner of the Year Finalist in de categorieën Retail, Field Service en Dynamics 365 for Finance and Operations, is het Inner Circle Membership wederom een geweldige prestatie en een beloning voor onze toegewijde mensen. We kijken ernaar uit om onze klanten te blijven helpen bij het opbouwen van een toekomstbestendig ICT-platform met behulp van het Microsoft cloud-platform.”