Industry Wire

Geplaatst door HubSpot

HubSpot lanceert AI-oplossing Breeze en nieuwe updates voor de Marketing Hub en Content Hub

HubSpot heeft Breeze gelanceerd, een nieuwe AI die het klantenplatform aandrijft, en Breeze Intelligence, een oplossing voor dataverrijking en het analyseren van koopintenties. Daarnaast heeft HubSpot nieuwe updates aangekondigd voor de Marketing Hub en Content Hub. De nieuwe updates zijn bedoeld om marketeers te helpen met uitdagingen zoals gefragmenteerde customer journey’s, evoluerende klantverwachtingen en de opkomst van AI.

Breeze omvat Copilot, HubSpot’s nieuwe ‘AI-collega’ die productiviteit verhoogt en werk versimpelt; vier AI Agents om je werk sneller gedaan te krijgen (Content Agent, Social Media Agent, Prospecting Agent en Customer Agent); en 80 andere functies die ingebed zijn in het HubSpot-platform, van het cureren van content tot sales forecasting.

Breeze Intelligence

Breeze Intelligence biedt dataverrijking van bedrijfs- en contactrecords in HubSpot’s Smart CRM op basis van een database met meer dan 200 miljoen kopers- en bedrijfsprofielen; koopintentie-analyses om de best passende prospects te helpen identificeren; en het dynamisch inkorten van contactformulieren om conversie te verhogen door automatisch informatie toe te voegen die al bekend is bij Breeze Intelligence.

“Bij HubSpot werken we wereldwijd samen met snelgroeiende bedrijven. En dit soort bedrijven waarderen tools die eenvoudig, snel en geïntegreerd zijn”, zegt Andy Pitre, EVP Product bij HubSpot. “Zonder deze drie ingrediënten is groei moeilijker te realiseren. Daarom is alles wat we bouwen bij HubSpot eenvoudig, snel en geïntegreerd, inclusief onze nieuwe Breeze-mogelijkheden.”

Content Hub: versnelde contentcreatie

Nieuwe functies in Content Hub helpen marketeers om efficiënter hoogwaardige content te creëren om de juiste leads aan te trekken met behulp van context uit hun Smart CRM. Met Content Remix voor video’s kan een enkele video met slechts enkele klikken worden omgezet in een complete campagne met clips, podcastaudio én geschreven content zoals blogs. En dankzij de HeyGen-integratie kunnen marketeers blogposts met behulp van AI omzetten in video’s van studiokwaliteit. De video’s kunnen rechtstreeks op YouTube en Instagram Reels worden gepubliceerd.

Marketing Hub: effectievere en meetbare leadgeneratie en conversie

De nieuwe features in Marketing Hub helpen prospects met hoge potentie om te zetten in trouwe klanten. Met lead scoring kan klantintentie worden gemeten met zowel handmatige als door AI-gedreven scoring, waar prospects kunnen worden gesegmenteerd op betrokkenheids- en match-scores. Via Google Enhanced Conversions in HubSpot en LinkedIn Conversions API kunnen marketeers nu ook first-party conversiedata uit HubSpot delen met deze advertentienetwerken om campagneresultaten te verbeteren. Workflows kunnen ze voortaan in natuurlijke taal beschrijven, waarna AI deze op kan zetten. Dit belooft marketeers vele uren aan tijdsbesparing. Voor betere personalisatie zijn e-mailvoorkeuren voortaan beter aan te passen aan verschillende contactsegmenten, met als resultaat minder spam en hogere relevantie van e-mailcontent.

“Marketeers hebben een nieuw playbook nodig dat is gericht op gebruiksgemak, snelheid en integratie”, zegt Julia Pilkes, Senior Marketing Director EMEA bij HubSpot. “Bij HubSpot zit het ondersteunen van marketeers in ons DNA. Deze updates aan Marketing Hub en Content Hub bieden marketeers de tools die ze nodig hebben om hun publiek uit te bouwen, multichannel content te creëren, campagnes te lanceren en dat alles meetbaar te maken.”

Lees dit persbericht op mediacontent.nu

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht