Industry Wire

Geplaatst door MOBILE STRATEGY

Hunkemöller start als eerste retailer met persoonlijke communicatie via haar app

Hunkemöller heeft vandaag samen met MOBILE STRATEGY een compleet vernieuwde app gelanceerd. Hunkemöller kan nu als eerste Nederlandse retailer persoonlijk en locatie-gebaseerd communiceren met haar klanten. Daarnaast heeft de app een future-proof design met sterke focus op personalisatie. De Hunkemöller app is momenteel de meest populaire Nederlandse fashion brand app met 500.000 downloads en is recentelijk verkozen tot beste CRM case tijdens de Dutch Interactive Awards.

Hunkemöller en app ontwikkelaar MOBILE STRATEGY hebben recentelijk een onderzoek gedaan onder meer dan 10.000 Hunkemöller klanten naar de effecten van Mobile Loyalty. Hieruit blijkt dat Mobiele Klantenkaarthouders significant vaker kopen en meer spenderen dan plastic kaarthouders. Daarnaast blijken mobiele klantenkaarthouders vaker cross-channel buyers te zijn en geven mobiele members een hogere waardering aan het loyaliteitsprogramma.

Robbert Visser (CRM Manager van Hunkemoller): ‘De vernieuwde versie van de mobile app sluit goed aan bij onze CRM strategie om onze klanten meer relevantie te bieden met op maat gesneden aanbiedingen. De nieuwe app stelt ons in staat om dat nu te doen op basis klantvoorkeuren, aankoopgedrag èn locatie. Het mobiele kanaal is van groot belang voor een goed bereik onder onze doelgroep van jonge vrouwen.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht