iBOOD viert 20-jarig jubileum met In Real Life HUNT

Amsterdam, 1 oktober 2025 – Ter gelegenheid van het 20-jarig jubileum organiseert iBOOD in oktober de IRL (In Real Life) HUNT. Het e-commerceplatform dat bekend staat om de online dagdeals, verstopt iedere vrijdag een waardevol product in een andere Nederlandse stad. Via hints op Instagram en Facebook kunnen consumenten ontdekken waar de prijs verstopt ligt. Wie het product vindt, mag het houden. Op deze manier wil het bedrijf zijn trouwe online community ook offline mee laten vieren in het jubileumjaar.
Het eerste product dat verstopt zal worden voor de IRL HUNT op 3 oktober.
Online community, offline actie
De loyale online community van iBOOD is een belangrijk onderdeel van het succes. Via het productforum delen koopjesjagers sinds jaar en dag hun ervaringen met elkaar en kunnen zij direct vragen stellen aan productexperts. De waardering is wederzijds, want inmiddels is iBOOD al vijftien keer tot ‘Website van het Jaar’ in de categorie Voordeel verkozen door zijn klanten.
Om het 20-jarig jubileum ook met de online community te delen, organiseert iBOOD de IRL HUNT. Een offline actie gebaseerd op de inmiddels bekende online iBOOD Hunt: een actiedag waarop in korte tijd honderden deals tegelijk live gaan en koopjesjagers echt ‘op jacht’ moeten om hun slag te slaan.
Eerste IRL HUNT in Amsterdam
Tijdens de IRL HUNT verstoppen iBOOD medewerkers op vrijdag 3 oktober, donderdag 9 oktober, vrijdag 17 oktober, vrijdag 24 oktober en vrijdag 31 oktober een waardevol product in een stad in Nederland. Voorafgaand aan elke editie worden hints gegeven via Instagram en Facebook. Volgers die de aanwijzingen juist weten te ontcijferen én als eerste ter plekke zijn, mogen de prijs mee naar huis nemen.
Om de spanning te behouden blijven de meeste prijzen nog even geheim. iBOOD onthult wél alvast dat de eerste IRL HUNT op vrijdag 3 oktober plaatsvindt in Amsterdam en dat de eerste prijs die verstopt zal worden de Apple AirPods Pro is. De volgende edities vinden plaats op drukbezochte plekken Utrecht en Amsterdam.
Pionier in dagdeals
In 2005 lanceerde iBOOD zijn allereerste dagdeal: een Apple iPod. Hiermee introduceerde het bedrijf een vernieuwend e-commerceconcept in Europa. Het model, waarbij dagelijks om middernacht één A-merk product tegen de laagste prijs online beschikbaar kwam, groeide uit tot een succesformule. Inmiddels heeft het bedrijf zich ontwikkeld van dagdealpionier tot de grootste dealsite van Nederland en is iBOOD een gevestigde naam in de Europese e-commerce. Alle deals zijn altijd minimaal 20% goedkoper dan de adviesprijs, met uitschieters tot wel 70%.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.