Geplaatst door Idtv

IDTV RAAKT OP STOOM

Per 1 september zal de dagelijkse leiding van idtv in handen zijn van Michel Nillesen als Managing Director en Marc Pos als Producent.

Idtv exploiteert niet alleen de All3media catalogus in Nederland, maar richt zich bovenal op de ontwikkeling van nieuwe formats. De research-, ontwikkeling- en salesactiviteiten worden gebundeld in een afdeling die per 1 september a.s. zal worden geleid door Jasper Hoogendoorn in de rol van Creatief Directeur.

Idtv, is het productiehuis dat bekend is van onder andere Wie is de Mol, Het Geheim van de Meester, De Verraders en het 5 mei-Concert.

Marc Pos: “idtv is niet voor niets ‘classic’. Het bestaat al geruim 50 jaar en ik ben bijzonder trots om hier een onderdeel van te zijn en als producent mede vorm te geven. Met veel nieuwe ontwikkelingen in de markt zien Jasper, Michel en ik die uitdaging tegemoet. Het afgelopen jaar zijn we al behoorlijk op stoom geraakt. Dat biedt vertrouwen om de komende jaren het creatieve verschil te maken. ”

Michel Nillesen: “Ik kijk er enorm naar uit om samen met Marc, Jasper een ijzersterk team de positie van idtv verder te gaan uitbouwen.”