Geplaatst door Dedigate

Ilse Media kiest voor Dedigate

Na een uitgebreid selectieproces heeft Ilse Media besloten de hosting van haar websites aan Dedigate toe te vertrouwen omwille van de schaalbaarheid van het Dedigate platform en de robuuste, innovatieve oplossingen die de organisatie levert. Ilse Media is uitgever van grote Nederlandse websites zoals NU.nl, Startpagina.nl, Overzicht.nl, Vindex.nl, Download.nl, Web-log.nl, Startgames.nl en welke.nl.

“Volcontinue beschikbaarheid is voor ons het belangrijkste criterium bij de keuze voor een hosting-partner”, zegt Paul Molenaar, Directeur van Ilse Media. “De keuze voor Dedigate is gebaseerd op hun ervaring met het beheren van de infrastructuur onder druk bezochte websites. Dedigate biedt ons hosting waarbij onze sites 24/7 beschikbaarheid wordt gegarandeerd. We hebben hierbij gekozen voor een betrouwbare partner. Bovendien bevorderen de korte communicatie¬lijnen de samenwerking.

“We zijn trots Ilse Media toe te kunnen voegen aan ons klantenbestand van organisaties die het belang onderkennen van betrouwbare, kostenefficiënte hosting,” zegt Joost Metten, CEO van Dedigate. “Voor Ilse Media ontwierpen we een infrastructuur waarbij onze ‘Global Loadbalancing’ service de datastromen verdeelt over twee van onze datacenters. Zodoende ondervangen we de ‘single point of failure’ van de productieomgeving.