Geplaatst door Imago Mediabuilders

Imago Mediabuilders neemt Forty7 over

Imago Mediabuilders bv is met ingang van 24 december aanstaande de nieuwe eigenaar van het Amsterdamse marketingbureau Forty7. De activiteiten van beide bedrijven sluiten naadloos op elkaar aan. Forty7 is binnen het domein van content marketing een autoriteit op het gebied van strategie en concepting, Imago Mediabuilders is sterk in realisatie.

Imago Mediabuilders is al meer dan 30 jaar een innovatief Amersfoorts mediaproductiebedrijf dat zich met name begeeft op het terrein van contentcreatie en contentproductie voor uitgeverijen, brancheverenigingen en (internationale) bedrijven. Het bedrijf verzorgt met name werkzaamheden op het gebied van redactie, vertalingen, tekst- en beeldcreatie en videoproductie.

Directeur Boris Scheepers van Imago Mediabuilders: “Wij zijn zeer blij dat we met deze overname versneld kunnen groeien op het gebied van contentstrategie en contentcreatie. We hebben al een ijzersterk team dat content in alle verschijningssoorten kan produceren, maar met de overname van Forty7 halen we vooral veel meer kennis en expertise in huis waarmee we onze eigen klanten (net als de bestaande klanten van Forty7) nog beter kunnen bedienen.”

Forty7 zal al haar activiteiten onder dezelfde naam voortzetten, al zal de locatie vanaf waar dat gebeurd in de toekomst in Amersfoort zijn. Na de overname zullen er ongeveer 35 professionals werkzaam zijn op deze locatie.