Industry Wire

Geplaatst door Close en Techonomy

In-app messaging platform Close en Techonomy starten strategische samenwerking

26 maart 2025 – Close en Techonomy, twee toonaangevende bedrijven in hun vakgebied, gaan een strategisch partnership aan en combineren hun expertise en middelen om samen nog meer impact te maken.

Door de combinatie van de geavanceerde in-app messaging technologie van Close en de uitgebreide expertise van Techonomy in digitale strategie, projectimplementatie en data-analyse, kunnen organisaties binnen hun eigen app (of middels een white label oplossing) op een efficiënte en persoonlijke manier communiceren met gebruikers.

In deze digitale tijd is directe communicatie van groot belang. Veel bestaande apps missen de mogelijkheid om op het juiste moment het juiste bericht naar de juiste persoon te sturen, wat leidt tot gemiste kansen voor interactie en betrokkenheid.
In-app Messing is vergelijkbaar met WhatsApp, maar dan binnen de eigen app, met veel meer mogelijkheden en regie op eigen data.

De kracht van data en persoonlijke interactie
Het Close-platform stelt organisaties in staat om op het juiste moment relevante berichten naar hun app-gebruikers te sturen. Zo kunnen e-commercebedrijven klanten gepersonaliseerde aanbevelingen doen op basis van gedrag, helpen mediabedrijven lezers met op maat gemaakte content die inspeelt op hun interesses, en kunnen streamingdiensten kijkgedrag en voorkeuren analyseren en inzetten om aanbevelingen en exclusieve content hyperpersoonlijk aan te bieden.
Dit leidt tot extra inkomsten, hogere customer engagement en diepere inzichten door gerichte data-analyse en gepersonaliseerd marktonderzoek.

Kiliaan Toorenaar, co-founder van Close International BV:
“Onze missie is om organisaties te helpen zich aan te passen aan de veranderende behoeften van hun klanten door diepere en persoonlijkere relaties op te bouwen. Met onze in-app messaging technologie kunnen we organisaties ondersteunen bij effectievere communicatie met hun gebruikers. Dit partnership met Techonomy vormt een krachtige combinatie die bedrijven helpt hun marketinginspanningen naar een hoger niveau te tillen.”

Potentie in-app messaging
Techonomy, een full service digitaal en data-driven marketingbureau met meer dan 70 medewerkers, werkt met diverse organisaties aan persoonlijke en relevante communicatie. Damian François, CEO van Techonomy, benadrukt de potentie van Close’s in-app messaging oplossing:
“In de digitale wereld, waar organisaties strijden om de aandacht van consumenten, biedt in-app messaging een unieke kans om persoonlijke communicatie te integreren in bestaande apps. Dit opent nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie, fan engagement en datagedreven inzichten.”

v.l.n.r. Damian François, Milan Wijnstok en Kiliaan Toorenaar

Reeds heeft de eerste samenwerking al plaatsgevonden tijdens het prestigieuze evenement “The Dutch Masters” in de Brabanthallen, Den Bosch.

Een Unieke Kans voor organisaties
“Dit partnership biedt organisaties de kans om hun klantencontact en marketingstrategieën aanzienlijk te verbeteren. Close levert de geavanceerde technologie voor gepersonaliseerde klantcommunicatie, terwijl wij bij Techonomy ons richten op digitale strategieën en data-analyses. Door onze krachten te bundelen, krijgen organisaties beter inzicht in hun bezoekers en kunnen ze gerichter persoonlijke content aanbieden. Dit verhoogt de klanttevredenheid, betrokkenheid en verbetert conversies.” vertelt Milan Wijnstok, die vanuit Techonomy invulling geeft aan de samenwerking.

Close en Techonomy hebben de gezamenlijke ambitie om deze innovatieve oplossing op grotere schaal in Nederland en internationaal uit te rollen. Het partnership vormt dan ook een krachtige stap in de toekomst van digitale klantinteractie.

https://www.techonomy.nl/cases/in-app-messaging/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht