Geplaatst door Incentro

Incentro gaat partnership aan met Temporall

Amsterdam, donderdag 24 juni 2021 – Digitale dienstverlener Incentro gaat een partnership aan met Temporall. Met Workbench, het Organisational Intelligence-platform van Temporall, kan Incentro haar klanten inzichten geven die kunnen helpen bij het verbeteren van de hybride werkplek op gebied van samenwerking, communicatie en creatie.

Ontwikkelingen rondom nieuwe manieren van werken als gemeenschappelijke deler

Incentro gelooft dat technologie, verandering en cultuur fundamentele pijlers zijn bij het uitvoeren van een digitale transformatiestrategie. Veel organisatie passen nieuwe manieren van werken toe. De digitale mogelijkheden om vanaf meerdere locaties samen te werken groeit. De werkplek van morgen is een hybride werkplek, die het fysieke en virtuele combineert. Deze mening is zowel Incentro als Temporall toegedaan en daar is de gemeenschappelijke deler gevonden.

Sebastiaan Janssen, Workspace Lead bij Incentro: “Door gebruik te maken van Workbench, het organisatorische inzichtenplatform van Temporall, helpen we onze klanten toegang te krijgen tot en het gebruik maken van realtime analyses van de communicatieplatformen binnen hun onderneming. Om te ondersteunen bij het maken van strategische beslissingen, en om hun digitale en innovatiecapaciteiten beter te begrijpen, wat zal helpen bij het bouwen van de hybride werkplek.

Thomas Davies, Oprichter & CEO bij Temporall: “We zijn enorm verheugd om Incentro te verwelkomen in het wereldwijde Temporall-partnerecosysteem. Als organisatie sluiten ze uitstekend aan waar we bij Temporall voor staan: zowel het bevorderen van digital excellence als het waarborgen van de beleving van mensen. Ze zijn een geweldige aanvulling op ons programma en ik kan niet wachten om te zien hoe ze de kracht van Organisational Intelligence gebruiken in het volgende decennium van verandering.”

Over Incentro

Incentro helpt klanten om hun manier van werken te verbeteren en effectieve hybride werkplekken te bouwen om innovatiever, efficiënter en productiever te worden. Als digitale dienstverlener streeft Incentro ernaar om organisaties te helpen met het zetten van een digitale vervolgstap en maximaal succes te bereiken. Het uiteindelijke doel daarbij is om digitale transformaties te bewerkstelligen. In samenwerking met partners worden digitale oplossingen gecreëerd, die moeten leiden tot digitale transformaties.

Over Temporall

Temporall is opgericht in 2017, ontstaan uit de wens om leiders duidelijkheid te brengen. Ze creëerden een Organisational Intelligence-platform genaamd Workbench, dat menselijke expertise en kritische inzichten levert waar organisaties op kunnen inspelen. Workbench brengt inzicht in wat er binnen een organisatie gebeurt, door middel van analyse van platforms zoals Slack, Workplace van Facebook en Google Workspace. Deze inzichten kunnen essentieel zijn voor menselijke inzichten, teamsamenwerking, cultuurverandering en om te beslissen welke tool het beste is voor uw interne communicatie. Het gebruik van geautomatiseerde analyses brengt dus duidelijkheid en ondersteunt de besluitvorming, door keuzes te onderbouwen en het besluitvormingsproces te versnellen.

Over Incentro

Als een digitale dienstverlener geloven wij in de kracht van verandering. We zorgen voor duurzame groei door het potentieel van onze medewerkers aan te wakkeren.

Samen met onze partners bouwen we geweldige digitale oplossingen. We weten precies hoe we moeten inspelen op de behoeften van onze klanten. Hier hebben we alleen lef, vakmanschap en gepassioneerde Incentronauten voor nodig. Zo creëren we digitale transformaties. Tegelijkertijd geven we ook om onze omgeving. In andere woorden, we nemen de verantwoordelijkheid voor onze voetafdruk. Het doel? Onze CO2-voetafdruk naar nul brengen voor 2025. Let’s embrace change.