Industry Wire

Geplaatst door Wunderman Thompson

Met ING heb je alles in de hand… op de woningmarkt

Ook deze Do your thing campagne is ontwikkeld samen met Wunderman Thompson en We are Blossom.

Ook in deze campagne staat centraal dat ING je helpt om in charge te zijn over je bankzaken zodat je je vrij voelt om te doen wat je écht belangrijk vindt. Zo gaat het hier over de wereld van hypotheken, want bij aankoop van een woning komt zoveel kijken, dat veel Nederlanders door de bomen het bos niet meer zien… Maar gelukkig heb je met ING alles in de hand, door eenvoudig toegang tot woonadvies waarmee je vooruit kunt.

Lukas Kreutzer, Area Lead Branding, Advertising & Sponsoring ING legt uit: “De aankoop van een nieuwe woning is geen gemakkelijk proces. Er komt veel bij kijken waardoor mensen onzeker worden en blokkeren. Bij ING brengen we mensen weer in controle van het proces, door ze eenvoudig toegang te geven tot woonadvies. Van het maken van een afspraak met een ING hypotheekadviseur of tussenpersoon, tot het berekenen van je maximale hypotheek. Je regelt het eenvoudig zelf in de app van ING.”

Nik Sluijs, Senior Creative Wunderman Thompson voegt toe: “Alles wat ING doet, doet het feitelijk om haar klanten meer controle te geven over hun bankzaken. Maar misschien nog wel belangrijker is het emotionele resultaat hiervan: het vertrouwen en de vrijheid ervaren om te kunnen doen wat je wilt. Met deze tweede campagne binnen het ‘Alles in de hand’ thema krijgt die boodschap meer gestalte en we kunnen niet wachten om dit toe te passen op de andere productcategorieën van de grootste bank van Nederland.”

De nieuwe campagne is vanaf 29 maart te zien op TV en online in de vorm van pre-rolls, bumpers, social posts, radio, digitale radio en meer.

De link naar de Wonen TVC op ING YouTube hier: https://youtu.be/C4sGHQK-UCY

Credits

Bureau: Wunderman Thompson, We Are Blossom
Sr. Creatives: Nik Sluijs, Joey Boeters, Tim Aarts, Tim Schellekens
Executive Creative Director: Michael Jansen
Strategy Director: Ralf van Lieshout
Client Lead: Catherine van Acker, Jajke Mertens
Sr. Producer: Petra Leddy
Creative Producer: Elaine Leijssen

Adverteerder: ING
Director Branding, Advertising, Sponsoring: Lukas Kreutzer
Marketing Communicatie: Mirjam Smit, Janet Dubbelhuis
Social Media: Lindsay Britton
Media & Programmatic: Marlous van den Oever
Brand Experience: Susanne Lourens

Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
Client Leadership Director: Maaike van Vorstenbos
Business Planning Partner: Sanne Kupers
Manager Connection Planning: Wesley Donkers

Productie TVC/OLV: Pink Rabbit
Regie: Basha de Bruijn
Executive Producer: Mireille Lampe
Producer: Floor Schroeijers
DOP: Douwe Hennink
Montage: MRTN.tv : Martin Heijgelaar, Pim van der Pas
Post Productie: The Ambassadors

Grading: Ambassadors: Matt Hare
Online/VFX: Ambassadors: Bas Moonen
Muziek: MassiveMusic: Guido Blom
Geluid: Ambassadors Sound: Joep Meijburg
Voice-over: Rosa Reuten

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht