Geplaatst door Ingram Micro

Ingram Micro en AvePoint starten internationale samenwerking

Den Haag – 16 juli 2019 – AvePoint en Ingram Micro hebben een nieuwe wereldwijde partnerschap aangekondigd op Microsoft Inspire, de jaarlijkse conferentie voor Microsoft-partners. Ingram Micro gaat de oplossingen van AvePoint voor het migreren, beheren en back-uppen van gegevens in Office 365 en Dynamics 365 tegen gereduceerde tarieven in zijn Cloud Marketplace aanbieden. Het nieuwe Modern Workplace Accelerate-programma is gericht op managed service providers (MSP’s).

Modern Workplace Accelerate is een wereldwijd programma dat is ontworpen om de complexiteit van de cloud te vereenvoudigen en de schaalbaarheid van diensten als Office 365, Microsoft 365 en Dynamics 365 te verbeteren. Dit betreft marketingdiensten, salestools, training, preferentiële prijsstelling, cloudoplossingen en ondersteuning.

“Met meer dan 55.000 resellers over de hele wereld die op de Ingram Micro Cloud Marketplace vertrouwen, zijn we toegewijd om onze partners van de beste oplossingen, diensten en faciliterende voordelen te voorzien om succesvol te worden in hun cloud-business,” zegt Renée Bergeron, senior vice president van cloud computing bij Ingram Micro. “We kozen AvePoint als onze wereldwijde Modern Workplace Accelerate partner vanwege hun wereldwijde aanwezigheid, hun 18-jarige staat van dienst op het gebied van innovatie samen met Microsoft, en hun toewijding aan het succes van hun partners en het kanaal.”

AvePoint is de exclusieve leverancier van de migratie- en back-upoplossingen in het Modern Workplace Accelerate-programma. Daarnaast is AvePoint in de Ingram Micro Cloud Marketplace ook wereldwijd de voorkeursleverancier voor migratieoplossingen en -diensten, evenals voor de back-up van Office 365-back-up en Dynamics 365.

“We hebben dezelfde Office 365-migratie- en back-upoplossingen genomen die door de grootste merken en zes miljoen cloudgebruikers over de hele wereld gebruikt worden, en hebben ze specifiek ontworpen voor MSP’s om meerdere klanten en tenants vanuit één omgeving te beheren,” aldus Tianyi Jiang, mede-CEO en mede-oprichter van AvePoint. “Met behulp van de Ingram Micro Cloud Marketplace kunnen MSP’s in enkele seconden toegang krijgen tot deze eenvoudig te gebruiken enterprise SaaS-oplossingen, en groei van hun Microsoft-cloud-business realiseren.”

Volgens Hylke van der Velde, Country Manager Netherlands van AvePoint, is de samenwerking tussen AvePoint en Ingram Micro ook heel interessant voor Nederlandse MSP’s: “In het Nederlandse bedrijfsleven neemt de vraag naar de cloudoplossingen van Microsoft, waaronder Office 365, Dynamics 365 en Microsoft Teams, razendsnel toe. Met het Modern Workplace Accelerate-programma van Ingram Micro en de oplossingen van AvePoint kunnen IT-dienstverleners hun klanten veel beter faciliteren bij zowel de migratie als back-up en governance van hun IT-omgeving.”

Aanmelden voor het Modern Workplace Accelerate-programma, bezoek: https://microsoft.ingrammicrocloud.com/mw.

Meer informatie over AvePoint Migratie of AvePoint Cloud Backup, bezoek de Ingram Micro Cloud Marketplace.

### EINDE ###

Over AvePoint

AvePoint versnelt het digitale transformatiesucces van organisaties. Meer dan 16.000 bedrijven en 6 miljoen SharePoint- en Office 365-gebruikers wereldwijd vertrouwen op de software en diensten van AvePoint voor hun datamigratie, –beheer en –beveiliging in de cloud, on-premises en in hybride omgevingen. AvePoint was vier keer Microsoft Global Partner of the Year, is een Microsoft Global ISV Partner en is zes keer opgenomen in de Inc. 500|5000 en vijf keer in de Deloitte Technology Fast 500. Het bedrijf is opgericht in 2001, particulier bezit en heeft zijn hoofdkantoor in Jersey City, NJ, in de Verenigde Staten.

Over Ingram Micro

Ingram Micro helpt bedrijven bij het realiseren van de belofte van technologie. Het levert een volledig spectrum van wereldwijde technologie- en supply chain-diensten aan bedrijven over de hele wereld. De diepgaande expertise in technologie-oplossingen, mobiliteit, cloud en supply chain-oplossingen stelt zijn zakenpartners in staat om efficiënt en succesvol te opereren in de markten die zij bedienen. Ongeëvenaarde wendbaarheid, diepgaande marktinzichten en het vertrouwen en de betrouwbaarheid die voortkomen uit tientallen jaren van bewezen relaties, maken Ingram Micro onderscheidend en vooruitstrevend. Meer op www.ingrammicro.com.