Geplaatst door Ingram Micro

Ingram Micro Nederland ontvangt begeerde Great Place to Work-certificering

Utrecht, 5 augustus 2021 – Ingram Micro is trots op zijn organisatiecultuur. Onze medewerkers zijn ons belangrijkste kapitaal, en zij staan voorop bij alles wat wij doen. Onze toewijding aan een aantal gedeelde principes verenigt ons en leidt ons naar betere beslissingen en mentaliteit, waardoor wij ons kunnen richten op het succes van onze zakelijke partners en medewerkers. Als gevolg hiervan zijn wij er trots op te kunnen mededelen dat wij zijn gecertificeerd door Great Place to Work, de wereldwijde partner op het gebied van werkcultuur.

Great Place to Work meet de mate van vertrouwen, trots en collegialiteit binnen organisaties. Het veeleisende certificeringsproces omvat resultaten van een medewerkersenquête, die worden gebruikt om te bepalen of aan de criteria voor een ‘Great Place to Work’ is voldaan. Alleen organisaties die de vereiste score behalen, kunnen de titel ‘Great Place to Work Certified’ verkrijgen.

Op basis van de waardevolle feedback die onze medewerkers hebben gegeven, hebben wij de Great Place to Work-certificering voor juli 2021- juli 2022 toegekend gekregen. Erkend worden voor deze certificering is niet alleen belangrijk voor ons bedrijf, het is het begin van een reis. De Great Place to Work-certificering is een van de vele stappen die wij zetten om te zorgen voor de beste medewerkerservaring voor onze medewerkers, in lijn met onze wereldwijde Tenets of Our Success.

Eric Segers, Vice President & CCE Ingram Micro Benelux: “Ik ben enorm verheugd met het behaalde Great Place To Work-certificaat voor onze organisatie. Dit resultaat laat duidelijk de betrokkenheid zien van onze medewerkers, waar ik enorm trots op ben! Trots dat wij samen met onze medewerkers een werkomgeving hebben gecreëerd waar vertrouwen, respect, trots en collegialiteit centraal staan.”

De resultaten

In de acht landen die werden onderzocht en gecertificeerd, tonen de resultaten duidelijk aan dat onze investering in cultuur wordt teruggekoppeld door onze medewerkers.

Dit is een fysiek veilige plek om te werken.                                                                    95%

Mensen worden hier eerlijk behandeld, ongeacht hun  geaardheid.                           94%

Mensen worden hier eerlijk behandeld, ongeacht hun etniciteit en/of religie.                        94%

Mensen worden hier eerlijk behandeld, ongeacht hun geslacht.                                 92%

Het management is eerlijk en ethisch in zijn bedrijfsvoering.                                      92%

Als je bij het bedrijf komt werken, krijg je het gevoel dat je welkom bent.                 91%

Over Ingram Micro

Ingram Micro helpt ondernemingen de belofte van technologie te realiseren. Geen ander bedrijf levert het complete spectrum aan wereldwijde technologie- en supply chain services aan partners over de hele wereld. Ingram Micro’s mondiale infrastructuur en diepgaande expertise in technologieoplossingen, supply chain, cloud en mobility stellen zijn business partners in staat efficiënt en succesvol te opereren in de markten die zij bedienen. Ongeëvenaarde flexibiliteit, diepgaande kennis van de markt en betrouwbaarheid, die het resultaat zijn van decennia aan hechte relaties, maken Ingram Micro uniek en toonaangevend. Ontdek hoe Ingram Micro u kan helpen de belofte van technologie te realiseren. Bezoek www.ingrammicro.nl.